Újdonságok XI.

 2010.06.14. 19:14

Sziasztok!

Ma több dolgot is hoztam, ami nem csak írás.

Tettem fel az Írásokhoz két új menüpontot, az egyik a Bespin-i kelepce, a másik, a Személyes címet viseli. Tudom, az oldal egyre inkább eltér a témától, hiszen régen tettem föl új részt, és egy csomó mindent megváltoztattam, bár megmondom nektek, én eredetileg egy ilyen blogot akartam, amin minden írásom fenn van.

Még feltettem Az Oldalhoz szintén egy új menüpontot, ami a Nagy stratégák címet viseli. Itt kommentben írhattok még, és az indokot is, hogy miért. Továbbá itt lesznek leírva a számomra szánalmas, rangot kapott, stratégiai érzékkel egyáltalán nem rendelkező katonák is.

Továbbá új szavazást tettem fel. A régi szavazás leírását, és a szereplőket elolvashatjátok itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr912081554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása