Az egyik legtávolabbi jövő...

 2011.09.06. 21:56

 ...és múlt :S

Be kell vallanom valamit, amit nagyon szégyellek: a blogra látogattam, de a TCW-s mappámba nem igazán :/ És most, hogy nézem, rájövök milyen jó kis bölcsességeket találtam pár részhez xĐ

Most azért nem teszek ide képet, mert nem érdemlem meg :S Nagyon régen nem jelentkeztem, nincs mentségem, és unjátok ezt a szöveget. De (reményeim szerint) hamarosan következik a következő következni való, azaz a kövi epizód, ami sajnos nem folytatja a serenno-i szálakat :/ Talán majd a jövőbe egyszer megcsinálom, de addig is így marad :) Így a Wedding anniversary a címe. De nem emiatt jöttem fel. Hanem hogy közöljek pár dolgot:

 - a blog nem állt le, soha nem is fog!

 - ötleteket továbbra is gyártom, csupán most egy (nem virtuális) füzetbe írom, ahová nem csak TCW-s ötleteim tömkelege van (hű, de megfogalmaztam! xĐ)

 - majd valamikor biztos lesz Mandalore és Death Watch, de ha én egyszer írni akarok róluk, akkor az szuper jó lesz mind történetileg, mind egyéb szempontból :Đ Már három ötletet vetettem el arról a bolygóról xĐ

 - Nálam is lesz vízi csata, egy egész trilógia, de szerintem nem ebben az évadban.

 - lehet, hogy hamarosan lesz egy kis meglepi :Đ Tényleg nem nagy, mert nem biztos, hogy működni fog xĐ De hasonló lesz, mint az Adventures of 99

 - a második évadom "mozifilmjét" még nem kezdtem el, az alap-alap-alapötlet van még csak meg. Meg kell alaposan tervezni, mint az előzőt :Đ

 - ezzel a bloggal kapcsolatban maximalista lettem! xĐ ahogy az előző mandalore-os kiírásom és a 2. évadom mozifilmjével kapcsolatos is mutatja :P

 - továbbra is szeretném felhívni a figyelmet a Jogaimra! Ezek Az Oldal menüben találhatóak.

 - oldal játékok nem hiszem, hogy lesz több, szórakozzatok el az eddigiekkel :P Például a Tovább-bal, és a folytatásával, ami piszok nehéz xĐ

 - lesz egy rész majd, amihez egy jó zenét találtam. Vagyis a zene talált meg engem, és ez adta az ihletet a rész második felének elkezdéséhez, mivel az első fele már kész van xĐ És olyan szép szám!!!!!!!! Hiába vagyok fiú, nagyon szép xĐ Lehet, hogy előbb kerül majd fel az a rész, mert most be fogom fejezni? xĐ

Ennyi információt osztok most meg feletek :P Persze még bővülhet, akkor vastagon fogok a legfelső sorba írni még :Đ

Üdv,

kav12

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr893207654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bence1997 2011.09.07. 16:25:37

ez az. Jön a Wedding anniversary.
Nos erre kiváncsi vok, majd jön az a diplomatás, illetve dathoniri csata, vagy nem?
Az adatlapban ezt láttam.

argu fisto 2011.09.08. 17:14:08

Nagyon várom! Amúgy én meg már a 2. évadom 10. részénél járok. Ha van kedved nézd meg az eddigi részeimet, és értékeld!

Bence1997 2011.09.08. 18:51:10

@Bence1997: ja, és még valami
den -t már naon várom, mert olvastam a denes részeket, és be kell hogy valljam, hogy elég jók.
kiváncsian várom.

kav12 2011.09.08. 21:44:14

@Bence1997: Hát, ő az évad közepén jön ismét, mint ahogy az előzőben jött ott is xĐ

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.09.14. 20:12:47

kav, holnap délután fel tudsz jönni msn-re?
süti beállítások módosítása