Szavazás lezárása

 2010.06.14. 19:09

Sziasztok!

A mai napon lezártam az oldalt lévő szavazást, és helyébe újat tettem. Nem tudom, de szerintem ti többször is szavaztatok :P Én is, bár én összesen csak kétszer szavaztam! xĐ

Szóval, az állás!

Assajj Ventress 7 szavazattal az 1. helyen áll holtversenyben Ashokával. Külön-külön 26,92%-ot értek el a 100%-ból, ami jó, mert sokan, sokat szavaztatok :P

Úgy látom, hogy nem sokan szívlelitek Ashokát, mivel azt akarjátok, hogy haljon meg xĐ De ez a szavazás szerencsére nem arról szólt, hogy mit akartok, hanem hogy mit hisztek, mit sejtetek, hogy ki fog meghalni.

Második helyen áll Waxos 3 szavazattal, (11,54%), ami igencsak kevés, mivel az első helyezet(ek) 7-7 ponttal vezetnek, ezzel a mezőnyt messze lehagyják a többieket. Tulajdonképpen nem is értem, hogy miért épp Waxos? Csak azért írtam őt ide be (bevallom), hogy kitöltsem valamivel a helyet :P

Harmadik helyen (érdekes módon) három személy áll: Ököl, Hondo Ohnaka, és Tera Sinube. A jedit is csak azért írtam be, amiért Waxost, és Ökölt. Viszont Hondora lehetett gyanakodni, hiszen a kalóz-duológia nem sokára itt lesz :Đ (és elárulom, szerepelni fog benne, de lehet, hogy csak említik :P)

Negyedik helyezeten szintén 3 lény áll. Lehetséges, hogy három különböző fajú lény, mivel a very important senator (nagyon fontos szenátor) akármilyen lehet. Megmondom őszintén, eredetileg úgy volt, hogy tényleg egy általam kitalált, de nagyon fontos szenátor meg fog halni, de aztán mégsem lesz így :S Satine hercegnőt igazából nem terveztem megölni, még akkor sem, amikor azt a részt akartam leírni, aminek az volt a címe: Grievous with mandalorians, ám aztán geonosians lett belőle :Đ Ő számomra semleges :) Mar Tuuk egy nagy stratéga, így biztosan nem ölném meg :Đ Tudniillik én IMÁDOM a Star Wars-ban a stratégákat: (kedvencem, minden idők legnagyobb stratégája) THRAWN (Mitth'raw'nuruodo :Đ le is tudom írni egyedül a nevét :P), aztán jön Trench, aztán Mar Tuuk. Őket biztosan nem öl(et)ném meg, mivel szeretem őket :Đ főleg Timothy Zahnt, amiért kitalálta Thrawnt :Đ

SPOILER!!!

SPOILER!!

SPOILER!

Lehetséges, hogy a könyvemben Thrawn lesz az egyik főszereplő, de ez még nem biztos. Gondolkodom rajta, mert nem biztos, hogy ki tudok találni olyan nagy és átszőtt dolgokat, mint Zahn :) :( :) de azért próbálkozom :Đ :Đ

Nézzük tovább...

Ötödik helyezet az összes többi lett, mivel a többiek 0 szavazatot kaptak, de azért megemlítem őket:

Cad Bane (ő is egy nagy stratéga az én szememben, csak nem katonai, tehát eszem ágában sem volt/sincs megölni őt, bár a (SPOILER) 2. évadomban meg kell, hogy váljak tőle :( :( :(

Rex százados/kapitány (uaz), aki számomra ugyanaz, mint Satine: semleges. Nem nyírnám ki, de nem is öletném meg, hiszen vannak jó ,,beszólásai", de azért néha túlzásba viszi a szerepét :Đ Pl a Hidden enemyben jót alakított :Đ

Aurra Sing. Hát igen. Őt azért írtam még anno bele, mivel nem tudtam, hogy meg fog halni a 2. évad zárórészében xĐ sokan még mondják, hogy nem halt meg, mivel később szerepel, még Yavin után is... ezt nem igazán értem, hogy miért csinálták, de ez nem is nagyon izgat. Jobban izgat viszont az, hogy a Slave I.-et miért kellett megsemmisíteni? Az úgy volt jó, hogy a Star Wars V. Empire strickes Back-ben az apja hajójával repült, de úgy látszik nem :( Inkább ez zavar engem, sajna :(

Pre Vizsla. Számomra ő egy olyan negatív karakter volt, aki szimpatikus is egyben. Annyira nem szimpatikus, mint Wilnek, hogy az egyik kedvencem, bár majdnem elérte az én szememben a stratéga szintet :Đ Jól épül be, mint Sidious az ellenség körébe, és bizalmassá lesz, bár ezt arról a szenátorról nem elmondható, amelyik a Mandalore-trilógia második részében lesz áruló :S az nekem az első részben is kicsi, undok patkányra emlékeztetett, talán a tervezők direkt csinálták meg annak :Đ

Nagjyából ennyi lenne az előző.

A következő szavazás:

Arról szól, hogy feltegyem-e a Bespin-i kelepcét teljesen, ami 22 oldal. Természetesen nem férne bele az a 22 percbe (mert akkor egy perc pont egy oldal lenne xĐ). De azért, ha akarjátok, Chapterekbe felteszem, mint a könyvemet.

Nagyjából ennyit akartam írni erről, jah, és még a szavazás lezártát (mostantól az is lesz!).

2010. június 30.

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr302081538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása