MEGSZÜLETETT!

 2011.03.28. 21:22

 Sziasztok!

Képzeljétek! Megszületett az első unokaöcsém! A nővérem kisbabája ma született 17:50-kor! És én megnéztem, és nagyon aranyos! Az adatokat nem írom le, bár ha akarjátok, majd kommentbe megírom :Đ De most nagyon jó!!!!! :):):):):)

A következő hét borzalom lesz...

 - Van egy szerep, amit jó ideje nem tudok megtanulni, nagyon hosszú, néha logikátlan, így csak magolni lehet, de teljesen más megtanulni, és kiállni a többiekkel a próbán, mint bemagolni, és kiállni, mert ilyenkor vagy a szövegre összpontosítasz, vagy a gesztikulációra, és úgy mindenre. 22-es csapdája -.-' És vasárnap lesz egy másik előadás, ami után ezt fogjuk próbálni, de nem tudok tanulni rá!!!!!!!! Holnap dráma elmélet TZ, szerdán töri TZ, csütörtökön francia TZ, pénteken meg szinis tábor (egy másik színjátszóval), és így is vasárnapig tartana a tábor, e én szombaton lejövök, mivel 10-kor kezdődik az előadás.. -.-'

Ezt mind külön menüpontba akartam leírni, '-' -kel elválasztva (ahogy kezdtem xĐ), de végül így lett xĐ Ezt nemtom miért írtam le... mindegy.

És TCW részt nem biztos, hogy hozni fogok...

 - Ja, és hétfőn is lesz föci TZ -.-' Ma meg úgy volt irodalom röpke (ami TZ-nek is ment volna xĐ meséltem már a tanárt -.-'), hogy nem is tudtam róla xĐ De szerencsére nem is kellett, mivel még az általános iskolában lévő dolgokat megjegyeztem, és azt most felhasználtam. Tehát akik még odajárnak, azok nagyon tanuljanak, mert azokat fogjátok felhasználni a későbbi tanulmányaitok során :Đ Na ez nagyon tudálékosan hangzott :S xĐ Mindegy...

Sziasztok!

Üdv,

kav12

 

Ui.: Boldog születés napot az unokaöcsémnek! ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr132780231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2011.03.28. 21:37:24

Ó, gratula, boldog szülinapot az unokaöcsédnek :D ;)
És sok sikert az előtted állók kibírásához XD

kav12 2011.03.28. 21:49:38

@Wilwarin: Kösziii :)
És kösz -.-' :P

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.29. 18:31:35

@kav12: grat. és sok szerencsét neki az élethez, mert arra az élet minden területén szükség van:D:D, ez is tudálékos volt mi;)...:D

kav12 2011.03.29. 18:51:59

@Wilde: Ja :P És köszi :) Az ő nevében is ;)

zilllosarkany 2011.04.01. 11:29:21

nah, hello, grat hozzá. nekem 6 unokatesó jutott :) ,1öccs, és októberben még egy fiú v lány :P
és én vaok az egész családban a "nagyfiú" XD a legidősebb :P
am sztem itt senki nem általánosba jár ?)
és sok szerencsét a katasztrófa héthez, én "csak" egy állat nagy kémia tzét fogok megírni, de az felér száz dolgozattal, abból az anyagból, amit egész idáig vettünk!!!

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.04.01. 17:30:29

@Wilde: "Az én szótáramban nincsen olyan szó, hogy szerencse." :P
@kav12: Ja, és pillanat! Ha a nővéred kisbabája született, akkor te nagybácsi vagy! :P

kav12 2011.04.02. 21:08:27

@SuperGalaxys: Úgy bizony :Đ (mindkettőre :P)
@zilllosarkany: Hát, ahogy éreztem, nagyon jól sikerültek a dogát, bár a franciában néha tippeltem a névelőknél xĐ

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.04.03. 10:50:05

@SuperGalaxys: hát azt nevezhetjük sokmindennek:D:D

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.04.07. 07:51:50

amugy kav az lehet tudni mikor lesz új rész... mostanság? v. majd a távolabbi jövőben:D?

kav12 2011.04.07. 12:00:01

@Wilde: Hát, én a közeljövőben szeretnék, és meg is fogom valósítani, de még csak a kezdő szöveg van meg. Az ötlet is, a terve is, de kell ihlet, és kedv. És persze idő, ami most nem lesz, majd elmondom miért.
süti beállítások módosítása