Meglepi 1. fejezet - Chapter V.

 2010.05.15. 20:20

Előre mondom, hogy a most következő chapterek eléggé rövidek lesznek, ezért néhanapján egyszerre kettőt teszek föl, mint ma. :P

 - Húzódj vissza, tökfilkó! – szólt rá Stewartra felettese, La Rosh őrmester. – Még megláthatnak!

 - Pont idefordult az egyik lépegető, épp felénk, ahol mi vagyunk! – jelentette Stewart úgy, mintha a világ dőlt volna össze.

 - Megnézem – mondta az őrmester.

 - Ne! – tartotta vissza felettesét az előbb Tökfilkónak nevezett. De már kinézett.

 - Megláttak engem, azt hiszem! – kiáltott föl hirtelen Rosh. Olyan gyorsan fordult vissza, hogy azt bárki megirigyelhette volna. – Mindjárt itt a vég, lőhetnek! – mondta hangosan, de vészjóslóan az őrmesterük. – Uraim, öröm volt Önökkel dolgozni!

 - Magával is, őrmester!

 - Ugyan, szólítsanak csak Roshnak. Simán.

 - Igenis, Rosh!

 - Nem kell magázni. Tegeződjünk, Parian.

 - Rendben, uram! – kinézett ő is egy kicsit a szikla mögött. – Uram! – kiáltott fel, de ő örömében. – Elfordult a lépegető! Nem lő ránk! És a többi lépegető is az őslakosokat lövi, és az itteni kis várost!

 - Értem! Ezek a szerencsétlenek vannak látható helyen. Ezt nem szerettem sosem a Birodalomban – mindig a védteleneket bántalmazta. Azokat, akik nem tudnak ellenük védekezni.

 - Igen, uram! – mondta szomorúan Stewart.

 - Mondtam, hogy tegeződhetünk – mosolyodott el az őrmester. – De nekem mindegy, hogy hogyan szólítanak.

 - Uram! Kitaláltam valamit! – mutatta fel mutató ujját Parian. – Tegezzük magát, de csak akkor szólítsuk uramnak, vagy magázódjunk, ha egyikünk bajban van, és kényszerítenék mindenre, és fogságban lenne. Rendben?

 - Én benne vagyok. Maguk? Akarom mondani, ti? – körbenézett az embereken. Egy híján harmincan voltak. – Én azt mondom, mihamarabb értesítsük az Új Köztársaságot. Nem muszáj Corusantot, mert nem hiszem, hogy el tudnánk úgy érni, hogy ne buknánk le. Ha jól tudom, itt van a közelben a Myrkr bolygó, és a Mandalore is.

 - Igen, de sima kézi kommeszközökkel egyiket sem tudjuk elérni. Ide egy hajó kommunikációs rendszere kellene. És olyat honnan szerzünk?

 - Majd meglátjuk… - gondolkozott el Rosh.

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr682005842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása