Mai frissülések II.

 2010.06.20. 22:16

Sziasztok!

Ma sem hoztam túl sok frisset, jóóó, csak egyet :S :( :Đ

Még pedig azt, hogy Bridge oldalán van egy regény, ami nagyon érdekes, és nekem nagyon tetszik, hiszen ami fantasy, sci-fi, az nekem tetszik :Đ Még nem teljesen olvastam végig (már majdnem), de a szereplők nagyon kibontakoztak, és teljesen jó érzéke van a regény-íráshoz. Talán nekem is fel kéne hagynom mindenféle más írással, hogy egyet, minimum be tudjak fejezni? Vagy nincs elég türelmem? Mert nekem igazából a melléktörténetekkel van a bajom, meg a kezdésekkel... megvan a főcselekmény a fejemben, de ha két csatáról írok, akkor a köztük lévő történésekről semmit sem tudok, és kínkeservesen nyögni sem jön onnan semmi :S Talán egy kicsi :Đ

Szóval Bridge oldalán egy nagyon jó regényt olvashattok, mint ahogy Becks oldalán is :P

Szóval ott asszem kreditért lehet hirdetetni magam, de különféle bölcsességeket rejtett el a legújabb részében, és ha egyet is megtalálsz, akkor ingyen hirdet, asszem kéthétig. Szóval én is addig hirdetni fogom őt a főoldalamon, minden egyes bejegyzésben, ahová odaillik. Szóval most is szeretném kitenni:

HIRDETÉS!

BRIDGE OLDALA NAGYON KIRÁLY, ÉRDEMES ODA FELMENNI, HISZEN EGY REGÉNYT ÍR, AMI A FANTASY-RAJONGÓKNAK KÖTELEZŐ! FŐLEG ANNAK, AKI SZINTÉN ÍR ILYESMIT! AZ OLDALÁT MEGTALÁLHATJÁTOK ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr62096670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása