Igen, igen, tudom, hogy ez a kép már fenn van a honlapon, de ezt találtam képet, amin mindketten rajta vannak :P és a PhotoShopos képeket, amiket összevarázsolok valahogy (:S), azokat nem nyitja meg ez, és ha elmentem jó formátumban, akkor meg se kép, se hang, megy minden úgy, mintha nem is akartam volna betölteni, akárhányszor próbálkozok. Szóval, a rész xĐ

Ebben a részben benne lesz a képen látható két szereplő (a gyengébbek kedvéért: Anakin Skywalker és Assaj Ventress xĐ [ja, az xĐ az nem a nevégez tartozik :P]), Padme, Dooku, Sidious, a Jedi Tanács, és még néhányan, talán Bail Organa is :Đ A magyar és az angol cím nem passzol egymáshoz, tudom, nem kell mondani.

Ventress's mercy-killing = Ventress kegyelemdöfése, de ez sem pontos

Ventress cselszövése = Ventress's Intrigue (nem értem, hogy miért teszek 's-et a végére, mikor a Grievous Intrigue epizódnál sem volt, biztos azért, mert s-sel végződik. Egy haverom, SuperGalaxy megoldotta úgy, hogy Ventress' Last Casting. Ez az ő egyik epizódjának a címe.)

A rész nagyjából (SPOILER! SPOILER! SPOILER!) arról szól, hogy Ventress elrabol egy szenátort, történetesen Amidalát, mivel Sidious és Dooku azt parancsolták neki. Elrabolja, és Obi-Wan Anakint javasolja a Tanács előtt, hogy őt küldjék el a szenátor megkeresésére (mivel ő már ilyenkor is tudja a szerelmüket, ez még a Senate Spyban is megfigyelhető). Így elmegy, és mivel nincs senki más vele, még ,,Ragacs" sem, ezért kieresztheti a dühét Ventress előtt, és Ventressnek. Persze ez egy duológia, Ventress-szel és Anakinnal a főszerepben, így nem ebben a részben van a csattanó (áááh, talán rájöttetek mi lesz :(:( ), hanem a Kiválasztott Dühe avagy Wrath of The Chosen One részben, amiben tényleg kiereszti már a dühét. Ebben más ,,kedvenc" nem kap helyet, mint pl R2-D2, vagy Ashoka (,,Ragacs"), de itt lesz Padme, Anakin, és Ventress. Ezt a részt nem csak egy résznek tervezem, hanem egy több oldalas dolgot is csinálok belőle, ami persze kibővített, így nem fér bele a 2x20-21 percbe (mivel egy részben min. 1,5 perc a betűk :P) A angy dokumentumot természetesen nem teszem föl ide, hanem egy linket rakok majd ki, amivel majd elolvashatjátok a (tervezett!!!) 20 oldalt. Nem hiszem, hogy lesz annyi. Viszont annyit elárulok, ami a hsszúban van, hogy valaki más már megcsinálta OÁÁÁ! OÁÁÁ! OÁÁÁ! Azt, hogy egy hiperűrvonalon űrcsatáznak ;-O ;-O Mindegy, ő előbb rakta fel, de én előbb írtam le :P mindegy, ha akarja, nem rakom bele. Az lesz, hogy a Tantive IV-gyel utaznak, Bail Organával, és kiderült, hogy Mar Tuuk csatázik Kit Fistoval a Carida felett (ez már egy hete meg van xĐxxxxxxxĐĐĐĐĐĐĐ). Ennyit akartam, no meg azt, hogy megpróbálok pár képet csinálni hozzá, ám ha nem engedi felrakni, akárhogy csinálom, akkor sajna nem :(:( mindegy, és jó 30. évfordulót! Ma van az Empire Strickes Back 30. évfordulója, aki a tegnapi kommentet nem olvasta :P

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr292005703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.05.15. 20:37:36

Most itt egy kis pozitív kritika:
Kav12 jó,hogy ilyen sok rész van már csak szerintem túl gyorsan jönnek és alig van időm őket elolvasni.Lassan már 30 rész lett és a felét se volt még időm elolvasni,tehát...
De tőlem maradhat ilyen gyors is a megjelenési idő,majd megpróbálok valahogy sietni.

kav12 2010.05.15. 20:40:31

Ezt vártam már, komolyan xĐ én meg azt hittem, hogy túl lassú vagyok, és alig írok xĐ ok, akkor lassítok a tempón, hogy legyen időm átnézni megint, hátha van még vmi hibája... áááááh! Nem írtam oda, amit oda akartam a bejegyzésbe!!! Ezt akartam:
Ez a rész még várat egy kicsit magára. (dióhéjban)
süti beállítások módosítása