Mai utolsó bejegyzés...

 2010.06.10. 17:44

Komolyan mondom (utálok esküdözni, és másoktól sem szeretem), hogy ez a mai napi, utolsó bejegyzés, de a mai napon bármikor frissülhet, ezért nézzetek fel néha a honlapra, hátha  teszek még ehhez valamit :Đ

No de, a lényeg:

Egy új bolygó leírását tettem elérhetővé, továbbá a jobb oldalon lévő gyorslinkeket kicsit megváltoztattam, hogy könnyebb legyen kiigazodni, mert lehet, hogy már így is túl sok van :S

Ma elvállaltam Commander Bly-tól, hogy egy ideig leszek társszerkesztő az ő oldalán, ami a starwars-clonewars.blog.hu

 

Kreatív blogger díjat kaptam, méghozzá Wilwarintól! Természetesen a szabályokat betartom!

 

Meg kell köszönni.
Nagyon köszönöm neked, Wil!

A logót ki kell tenni a blogomba.
Ha már meg kaptam, ez csak természetes :Đ (Az Oldal menüben található)

Be kell linkelnem, akitől kaptam.

Wilwarintól kaptam. Még egyszer köszönöm :P.

Írnom kell magamról hét dolgot.
Oké...

1.: Nem a Star Warsból van a Kav név.

2.: Nem a 12 a szerencseszámom :P

3.: Star Wars fan vagyok!!!

4.: Szeretem a Harry Pottert is :Đ

5.: Szemüveges vagyok...

6.: A kép az IWIW-en és az MSN-en több, mint 4 éves XD

7.: A 13 a szerencseszámom, mert épp Péntek 13-án lettem tavaly 13 éves :P :P :P (és ez igaz!)



Tovább kell adnom 7 embernek.
Ha a szabály ezt diktálja :Đ :Đ

Be kell linkelnem őket.
Ezt alapból megcsináltam volna :P :Đ

Megjegyzést kell hagyni náluk.
Akkor nem kapnák meg xĐ


A Kreatív blogger-díjat én ennek a 7 személynek szeretném adományozni, amiért látogatják a blogot, és sok értékes percet töltöttem el az ő honlapjukon is.

Commander Bly

ffixer

davad

csoli1138

monii

Martin

Halállány

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr62072159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása