Az oldal ötlete

 2010.06.10. 21:58

Honnan jött, hogy csinálok én is egy blogot, ami erről szól?

Az egész úgy kezdődött, hogy a starwars.hu oldalon lévő egyik szerepjátékban Covell (dandár)tábornok voltam/vagyok/leszek, és rengeteg történetet írtunk, mármint nem a saját szemszögünkből, ahogy máshol is van, hanem kívülálló szemszögéből, és néha lehetett olyat is írni, ami nem kapcsolódik MÉG a karakteredhez, hanem csak később, vagy valahogyan majd, valamikor. Szóval, ezek után, böngésztem tovább, és megtaláltam a mostani Star Wars Akadémiát, ahová fel voltak téve az új The Clone Wars részek, jah, és persze a régiek is. Onnan szereztem tudomást erről a sorozatról, meg természetesen még megnéztem vmelyik nyáron a mozifilmet, ez csak természetes :P Ezek után a 2. évadot kitette feliratosan is, indával, ám a 3.-at, meg a 4.-et nem tudta, míg az 5-6-ot a Megával töltötte fel oda. Ezek után érdeklődtem, hogy honnét vannak, ahol meg lehet nézni a 3-at, a 4-et, és a többit. Nem kaptam választ, csupán azt (ami nem nekem jött), hogy Kither Deckel csinálja a feliratot a videóhoz. Mintha láttam volna már valahol ezt a nevet... mind1. Felmentem az sw.com-ra, ahol a legújabb TCW rész volt, a Brain Invaders. Azt megnéztem (felirat nélkül), és gondoltam, hogy jó volt, bár a geonosisi részekhez képest nem annyira ütős, mert még akkor nem tudtam, hogy miről szól a Legacy of Terror. Utána a starwars.hu-n rádöbbentem, hogy a Clone Wars by Grendy Tartarovsky topicban láttam a Kither Deckel nevet. Ott volt, hogy ő csinálja a feliratokat, meg minden. Ott mindig a legújabb részeket beszéljük meg a többiekkel. Megkérdeztem, hogy honnan lehet letölteni a legújabbakat, mire megmondták a honlapot. Most már onnan nézem én is, azóta. No de, vissza a történethez. Szóval, megtudtam, hogy onnan tölthetőek le. Ott is szétnéztem, aztán a fórumba is belátogattam, és megláttam Wilwarin nevét. Akkor még nem ismertem egy cseppet sem. Így rákattintottam, és láttam, hogy van egy TCW-vel foglalkozó honlapja. Oda rámentem, és elejétől a végéig mindent elolvastam. Akkor betettem azt kezdőlapnak, mivel mindig szerettem, ha valaki saját maga ír történeteket. Azok közül még a Svivren-i kelepce tetszett akkor még a legjobban, ezért, gondoltam magamban, én is íroke egy ilyet. Ő is megírta hosszabban, így hát én is belekezdtem. Először megírtam a rövidet (ami az én Bespini kelepcém), aztán belekezdtem a hosszabba. Háát... nagyon részletesre sikerült, és 22 oldal sikerült. :Đ De persze kibővítettem, azzal is, hogy Yoda és Ashoka találkozik Ki-Adi Mundival, aki épp a Tatooine-ra tart. Így született meg első részem. Aztán, gondoltam, hogy meg kéne írni a Tatooine-i kalandot is, ahová Mundi ment. Megírtam, bár aztán kiderült, hogy a Bespinen nem fejeződött be minden. Persze közben szorgosan látogattam Wil oldalát (akkor még nem is létezett ott kav12, csak máshol, pl e-mailben, ami 3 éve megvan), de ő alig rak fel új részeket, mivel a TCW-vel foglalkozott inkább. A címei akkor még csak a Halott városig voltak meg, és a részei a Fogolycseréig. Egy olyan bő 4 hónap után rádöbbentem, hogy egy csomó TCW rész készült nekem, és valahova fel kéne tenni. Így megtaláltam SG-t (SuperGalaxyt), és )gportalt nem akartam) elindítottam egy blogot. Ezek után kapcsolatba léptem velük, és társoldalak lettünk. Azóta meg tudhatjátok mi történt...

EZT MÉG BŐVÍTHETEM, HA ESZEMBE JUT VALAMI!

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr292072766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása