Hello, hello, and welcome to Florrum!

Na, a következő (egyben utolsó előtti) versenyző ma küldte be a versenyművét ;)

A történet az ő évadjának első három részéről szól, amit Cad Bane szemszögéből ír le, amiért külön gratulálok neki ;) Tehát a sztori az a 122 (Ziro kiszabadítása - Túszdráma) után játszódik, azaz, ahogy Dookunak leszállítja Cad Bane a Huttot, és új megbízást is kap, azaz Ziro és Dooku megbízásából meg akarják bosszulni Jabbát, és a fiát, Rottát.

Pozitívumok:

 - Az elején az a Cad Bane-Ziro beszólás sorozatok tetszettek :Đ Jól leírtad őket :P

 - Meg az is, ahogy tervezgetik a leszállást :Đ Főleg Bane egyik mondata xĐ 'Különben is, minden munkám előtt iszom valamit. Úgy hallottam, nagyon finom a tatuini brandy.' xĐ Az ilyen fejvadászos, meg Huttos beszólásokat mindig is bírtam :Đ

 - Tetszik még az is, hogy néhány utalást hagysz, ami az eredetiben van benne, de Cad Bane nem tud róluk (pl Watto kihallgatta őket, vagy valaki megrongálta a hajtóműveket, stb). Az ilyenek kellenek bele :)

 - Újra elröhögtem magam, amikor azt olvastam, hogy 'Katona, még ne induljon el! Fisto tábornok flottája épp üzemanyag hiányban szenved, átküldi pár emberét!' xĐ Ezen behaltam, hogy éppen hogy lerázták Rexéket, amikor jön ez a másik csapat xĐ Ja, és pluszba nem indul a hiperhajtómű sem :P

 - Bane érzelmi állapotát, amikor Rottával találkozik, valahogy nem tudtam elképzelni :/ Lehet, hogy ugyanolyan furcsa, mint a Runaway part 3-ban nálam, de valahogy furcsa :/ Persze azért tettem a pozitív dolgokhoz, mivel jó, de furcsa is egyben :Đ

 - Fúú! A végén azt hittem, hogy kihagyod Aurrát! xĐ Az elején majdnem beírtam negatívnak, hogy Aurrának is kellett volna adni a pénzből :P Amúgy volt ott még egy fejvadász biztos (sőt kettő is), akiknek pénzt kell kapnia a Hutt kiszabadítása után: Shanan

Hibák:

 - Egy Hutt miért mond olyan, hogy 'miért nem elégszik meg ennyi pénzzel?' Egy Huttot csak a pénz hajtja, és ilyet nem mond másnak.

 - Meg amúgy is, miért kell huttul beszélnie Bane-nek? A Huttok (főleg Jabba) érti a közös nyelvet, csak beszélni nem tud azon :/

 - Jabba, a Hutt szerintem vérbeli Hutt, és simán az életet választaná ahelyett, hogy meghalna, és nem szövetkezne árulókkal. Tehát a Huttok a pénzüket féltik nagyon, de a legjobban a saját életüket.

 - Jabba nem a Tatuin ura, csupán az ott élő bűnözők ura. És azért az övék az ottani hiperűr-folyosók, mert ha a Köztársaságé lenne, akkor a bűnözők "fellázadnának" ott, amiért nem tudnak rendesen csempészni.

 - Hogy lehet egy teljes köztársasági cirkálót ellopni, és pár droidnak elvezetni? Meg elintézni az azon lévő őröket. Az soha sem ürül ki teljesen, egy század klón minimum van mindig rajta szerintem :/ Legalábbis őrizetlenül nem hagyják. És hogy lehet egy cirkálónak ilyen rövid (vagy hosszú?) idő alatt a hajtóművét megrongálni?

 - Honnan tudja Anakin, hogy foglyul ejtette a klónokat, nem lelövette? Elvégre egy magas rangú tiszt is volt köztük... mit gondolt, hogy hadi fogolyként, vagy túszként fogják cipelni magukkal? Egy klónért nem fizetnek váltságdíjat, az azért van, hogy feláldozza magát :/ Tehát nem azzal van a bajom, hogy Bane elfogta RExéket, hanem hogy Anakin rájött. Talán mély barátság fűződik a kapitányhoz? :P

 - A Huttot (Zirot) nem a szeparatisták győzelme érdekli közvetlenül, hanem közvetetten érdekli, mivel ha azok nyertek volna, akkor neki nagyobb hatalma lett volna.

Szóval volt benne egy-két hiba, de azért mégis jó volt, és remek rész volt :Đ Nekem nagyon tetszett :P Hát az, hogy belefért-e a 22 percbe, vitatnám, de... mind1 :P

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr292412486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hirnyo 2010.10.31. 21:46:41

Akkor válasz: ;)

- Több ilyen beszólást is akartam rakni, de nem raktam, mert akkor pláne nem lenne 22 perc. :P

- Hát ez is ilyen beszólásféle akar lenni XD

- Utalásokat muszáj volt hagyni, mert aki nem olvasta az eredetit, az abszolút nem értené a storyt xĐ

- Igen a pénzért meg kell dolgozni :P Ilyen kötülmények között is XD Jó, azért a 3szorost így se szerezte meg, de ha valamin a végkifejlet múlik, akkor mindig a jók győznek :Đ

- Én úgy érzem, hogy a novellaszerű írásokba mindig kell érzelmi állapotot írni. :I

- Gondoltam, hogy Shanan Alamát és Robonino-t is belerakom, de ugyanaz mint az előzőnél: pláne nem 22 perc

- Ziro nem "igazi hutt" :P

- Azért így írtam, mert akkor túl sokszor kellett volna fordítani a protokolldroidnak

- Ezt nem írtad le akkor amikor az eredetit értékelted :P

- Ezt nem tudtam :S De legalább tudom mostmár :D

-Minden cirkálón egy század klón? Hátha parkol (Hogy tud egy cirkáló parkolni? Most hirtelen nem jutott jobb szó eszembe XD) akkor szemirtem nem :S

- Ez no comment, itt tényleg nagyot hibáztam. :(

- Ziro szerintem ezt nem érti. (Ahogy Bane is mondta ebben a történetben XD) Erre a válasz Bane szavai XD

-

kav12 2010.10.31. 21:52:11

@Hirnyo: Oké :)
"- Ezt nem írtad le akkor amikor az eredetit értékelted :P" Erre azt tudom mondani, hogy akkor átsiklott szerintem a szemem fölött xĐ
"- Azért így írtam, mert akkor túl sokszor kellett volna fordítani a protokolldroidnak" Nem kell mindig leírni, hogy a protokoll-droid fordít :P Mind1 :Đ
"-Minden cirkálón egy század klón? Hátha parkol (Hogy tud egy cirkáló parkolni? Most hirtelen nem jutott jobb szó eszembe XD) akkor szemirtem nem :S" Ez igaz xĐ
Kb ennyi :) Köszi, hogy írtál ;)
süti beállítások módosítása