Az új rész

 2010.10.23. 19:36

Igen!

Ma megnéztem az új TCW részt, az Assassint. Muszáj erről egy bejegyzést írnom. És nem a szeméyles blogra, mert ez IDE tartozik :Đ Szóval... nem a részről akarok beszélni, azt ajnálom nézzétek meg, hanem az ötleteimről, észrevételeimről :Đ Ami az utolsó egy-két percből vannak.

A börtön. Én teljesen máshogy képzeltem el, és nem hiszem, hogy én ebbe a börtönbe küldtem volna az elitjeimet, akik Wat Tambort szabadították ki. Én egy normális, "földi" börtönt képzeltem el, tehát max 3 szintűt, de széleset. Bár ez is nagyon király, de a Gunray-trilógiámban (mint azt tudjátok, Gunrayt ki is kell szabadítani) sem ez lesz, hanem ami az A senator's trustban volt.

Amúgy nagyon várom az új részeket, amik két hét múlva lesznek sajnos :( Cad Bane lesz benne, és 7 rész áll velük össze :P

Ja, és ez a Ziro-vég megihletett, és lehet, hogy most elkezdem a Gunray-trilógiám kezdőrészét :P

Üdv,

kav12

 

Ui.: a blogújságot mégsem csütörtökönként, hanem hetente egyszer, de lehet, hogy mindig más napon fogom kiadni :Đ

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr952393783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása