Részek, tervek, plusz új menü

 2010.10.04. 20:23

Sziasztok!

Ma pár tervemet, és előzetesemet szeretném megosztani veletek :)

De előtte szögezzük le: csináltam egy új menüt, ami a Jogaim címet viseli, és Az Oldal menüben elsőként ott van. Kérem szépen, legyetek szívesek, és olvassátok el (kicsit dühösen hangzik? xĐ pedig nem vagyok az :P). Igazából az ötlet onnan jött, hogy a tesóm mondta, hogy: mi van akkor, ha valaki csinálni akar egy könyvet, és látja a blogod, és simán elvesz mindent. És tényleg, ti nem bizonyíthatjátok, hogy tényleg én írtam meg előbb... legfeljebb a blog.hu :Đ Szóval kérem szépen, azokat mindenki, kivétel nélkül tartsa be! :Đ Köszönöm

Előzetesek:

Mint tudjátok, következő részem a Final back to Florrum (aminek csak azért is megnézem mi a jelentése, és azt is, hogy van-e ilyen kifejezés, és hogy nem-e Finally back to Florrum...). (Rákerestem, és: Final return to Florrum. Én csak azért is így hagyom :Đ Mert eredetileg Obi-Wan egyik mondata miatt lett ez a címe (ami a fejemben született meg xĐ) Vissza a Florrumra! (bár itt nincs a visszatérés szó :P , a végleg meg olyan jól hangzik:Đ Final) Ez a rész volt kb a 3. 3. évados részem fejben. Első az Enter the Kessel mines, a második a Dark seduction míg a harmadik ez, és a negyedik a Trick, ami most szándékosan a 16. rész, hogy tartsam a melót, hogy mindig a 16. rész a pilot film előzetese :Đ Szóval, Florrum: a történet kb fele egy florrumi csatáról fog szólni, ami egy félreértés, azaz ármánykodás miatt történt. Nagyjából ugyanaz van itt is, mint jó barátom, SuperGalaxy Pirate crisis részeiben, hogy Dooku ármánykodik, és a kalózok belekeverednek. De most megmondom, hogy nem onnan jött az ötlet, mivel ez olyan ötlet, mint az a pár Den Quadrixos ötlet, amit álmomban (vagyis késő éjjel) írtam le :Đ Plusz még ilyen lesz a Pirate politicians is, de erről majd később... a szereplők: Hondo Ohnaka (természetesen :P), Palpatine, és itt most nem tudok dönteni... Legyen-e benne Anakin és Obi-Wan, vagy új (vagy kedvenc :P) Jediket szerepeltessek. Mert az előzményben az áll, hogy a Jedi Tanács két olyan Jedit küld, akik márt jártak ott (ezt akkor írtam még, amikor a Bounty hunters volt az uccsó Hondos rész). De ezt simán átírhatom, így teret adva két (vagy egy) új Jedinek, és egy meglepetés karakternek :P Áááh! Tuti Obi-Wan lesz ott (meg Anakin), mivel a rész végén a fordulópontban nekik KELL szerepelniük. :Đ Ők ismerik eléggé Hondot :P Továbbá hangsúlyozom, hogy Hondo nálam pozitív karakter lesz, és az évadban jelentősen meg fog változni a karaktere, és jelleme. Ezt a Bounty hunters rész nézése közben döntöttem el :Đ Utána láttam a Lethal Trackdown-t, és ott is már olyasmi volt, amit én szeretnék :Đ Jófej :P További szereplők: Cody, talán Rex, és három meglepetés szereplő!!! :Đ Direkt nem árulom el, hogy kik, legyen meglepetés :P Helyszínek: Florrum teljes egészében, a Dantooine meg lesz említve, a Coruscant hirdetőtáblái, és a Szenátus a zárójelenetben, és még pár rendszer néhány pillanat erejéig. :Đ Majd meglátjátok, és megértitek, hogy hogy értem :P

További részek: Ezek után egy nagyon jó duológia jön, ahol Anakin személyiségfejlődése rohamosan megkezdődik (habár már a Kesselen is nagyon megkezdődött), ugyanis a duológia egyik főszereplője: Den Quadrix! :Đ Igen, jön újra ő!!! Az első részben nem sokat fog játszani, de azért rendesen odatesz majd :P Első rész helyszíne a Szenátus (főként), és Coruscant börtöne (itt most a fantáziátok arrafelé visz el, hogy ki fog szabadítani valakit? De kit? Egyáltalán ki akar szabadítani valakit? :Đ). Szereplők: Anakin Skywalker, Den Quadrix, Padme Amidala, Tan Divo, Bail Organa, Palpatine főkancellár, Mas Amedda, és Giran Laa (egy általam kitalált szenátornő, Bail és Padme politikai szövetségese). Az egész rész egy nyomozásból fog állni, egy kicsit talán hasonló a Senate murdershez, Divot meg csak így utólag tettem bele, mivel egyik kedvenc szereplőmmé vált, bár lehet, hogy a jelenléte felesleges lesz...

Folytatása: nagy része az űrben fog játszódni, és Anakin még jobban karakterfejlődik, Ahsoka is "szerepelni" fog a részben :Đ Szerintem rájöttetek, hogy hogy értem :P Itt Anakin önfejű lesz, még a feleségére sem hallgat. Pontosan ott kezdődik a rész, ahol az előző abbahagyta, még időben is (tehát csak az előzmények nem kellenének, és beleférne egy nagyfilmbe, ami Den Quadrixról szólna :P). Itt ellátogatunk a chissekhez, természetesen Den miatt. És itt vacilálok két végkifejlet között. Majd a részben leírom, hogy mik között vaciláltam :Đ Továbbá azt most írom le, hogy Dennek ez egy előre megtervezett akciója, melynek a célja csupán Anakin idegesítése. Ősi ellenségekké váltak, szivatják egymást ezerrel, így Anakinnak méltó ellenfelet alkottam meg szerintem. Den szinte mindig egy lépéssel ellenfele előtt jár, de nem mindig lesz ez így... sőt azt sem, hogy más oldalon járnak. De ez spoiler volt :Đ A rész Coruscanton záródik Padméval és Anakinnal, VAGY Yodával és Anakinnal, ki tudja, melyik variációt fogom leírni :P Vagy egyik sem... Ja, és ez a duológia kapni fog egy trailert :Đ

Az az utáni részt azért írom még le, mivel ez is egy Hondo Ohnakás rész, ahogy a címe is mutatja: Pirate politicians. És egy címben benne van az évad mindkét eleme (ezt már az A senator's trustnál mondtam:P), azaz bűnözők is, és politikusok is :Đ Hondo üzletet akar kötni a Szenátussal, jobban mondva a Jedikkel. Megmondom, hogy Satine (a trailerből) ebben lesz felháborodva. Ám a rész nem erre van hihegyezve, ugyanis ennek az elejét tudom, de hogy mi fog kisülni a részből, még nem xĐ Nincs meg a történet (addigra kitalálom :P), ám mégis Ziro is fontos szerepet játszik benne, mégha csak meg lesz említve, vagy pár pillanatra a képkockákra kerül :Đ Ezt novellaszerűen kezdtem el írni, így szerintem hosszabb lesz, mint az eddigiek, hasonló formájú, mint a Ziro return

Tervek:

Tegnap este egy nagyon-nagyon-nagyon-nagyon nagy dolog jutott eszembe :Đ Elárulom (sokáig gondolkodtam, hogy legyen meglepetés, vagy ne legyen meglepetés :P a kettő között döntöttem:)) Szóval: csinálok a Kötetlen évadomba hat részt, amit nem sokára meg fogok csinálni (a napokban), ahogy a következő TCW részt is :Đ Szerintem elég lesz a részek címeit, azaz a hexalógia címeit leírnom :Đ Ezek jobban fognak kapcsolódni hozzájuk, mint az eddigi egyetlen hecalógiám, a Bepsintől a Dead Generalig :Đ

 - The Phantom Menace

 - Attack of the Clones

 - Revenge of the Sith

 - A New Hope

 - The Empire Strickes Back

 - Return of the Jedi

Szereplők, az ismertek közül: Dooku, Obi-Wan, 212-esek (Cody, Ököl, Waxos). És még egy csomó új szereplő, helyszín, stb. Ja, és asszem a Mandalore-trilógia után fog játszódni :Đ Satine is meg lesz asszem említve, de ez nem 100%. Most kérdezhetitek, hogy a Köztársaság idején hogy jön ide a Birodalom. Nos, csak annyi mondok, hogy én megoldottam (nyugi, nem időgép :P), és normálisan oldottam meg :Đ A történetszál már megvan a fejemben... eredetileg az ötlet onnan jött, hogy este (tegnap) fekszem le aludni, amikor eszembe jut, hogy nosztalgiából írnom kéne egy TCW-s részt, aminek a címe: Attack of the Clones. Nagyon kacifántos története van: eredetileg arra gondoltam, hogy MSN-en beszéltem SuperGalaxyval, akinek mondtam, hogy nagyon megszerettem a S.W.I.N.E. c. játékot. Mondtam még, hogy csomó ihletet ad, és erre azt mondja: tudom mi lesz az évadzáród címe: Attack of the Pigs! Este ezen röhögtem (pedig nem is aznap MSN-eztünk xĐ), amikor valahogy (nemtom hogy) eszembe jutott az Attack of the Clones, és az, hogy ilyen című részemnek kell hogy legyen. Ekkor mondtam magamnak, hogy akkor a többi film címei is, és akkor eszembe jutott, hogy kell egy Birodalom. Ami aztán jött is. Fontos szerepe lesz a Semleges Rendszerek Tanácsának is (mégha megemlítve is), aminek Satine a vezetője, mint tudjuk :Đ Nagyjából ennyi :) Én már alig várom, hogy leírjam. Igazából ma reggel írtam volna emg suli előtt, de mivel elaludtam... és aztán ma délután írtam volna meg, de néztem egy filmet, és az ihletem elszállt valahogy xĐ

További tervek: tervezek egy idővonalat a részeim között, aminek szintén kacifántos története van, ám nem annyira, mint az előzőnek :Đ Wilwarinnal chatelünk, és mondtam neki, hogy kb tudom, hogy mikor játszódik az Invasion of neimoidians része, kb az első részei után... ugyanis Grievous ott van a Naboo-nál, a duológiában meg Gunray van ott a Naboo-nál :P Erre Wil azt mondja, hogy még nem is gondolt erre, és lehet, hogy csinálni fog ilyet :Đ Tehát az ötlet igazából tőle jött :)

Nagyjából ennyit akartam közölni veletek :):):)

Köszi annak, aki végigolvasta a bejegyzést, ugyanis most van kedvem írni, de ihlet... is van talán xĐ tehát sztem ma este nekikezdek valaminek :) Lehet, hogy az idővonal lesz az? Lehet, hogy Hondo, vagy Den? Hamarosan minden kiderül... az is, hogy mi az a HATALMAS ötlet az évadzáróban :P

Most látom, hogy egy kicsit hosszú lett xĐ Így rakok ide is egy képet :P Ja, a képet Wilwarin csinálta nekem :) Köszönöm neki!!! :Đ


Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr732344958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása