Maholnap

 2010.09.18. 21:09

Sziasztok!

Csak jelentkezni szeretnék, mert csak :Đ

Szóval: a mai napon színjásztón, majd moziban voltam főképp (nemtom miért nem a személyes blogra írom :Đ), majd ökörködtünk jó sokáig :Đ Este hétre értem haza, és akkor megnéztem a TCW 3. évadának első két részét :P NAGYON KIRÁLY VOLT! Sőt! Többször is megnéztem xĐ Bár a második jobban tetszett, az első is király volt :Đ Lehetséges az, hogy a 2. részben a kiskadétok a 2. évad évadzárójában voltak? Mármint a Death trapben?

És eszembe jutott erről valami: ugyebár a két rész között sok idő telt el. És 99 mindvégig ott volt (szerintem). És indítanék egy mini-sorozatot, ami az Adventures of 99 címet viselné :Đ Összesen 9 rész-ötletem van eddig, ahogy összeírtam :P Persze azért a sima TCW-t sem hanyagolnám el :Đ Hamarosan (még nem tudom mikor lesz hozzá kedvem :)) jön a Young death, ám addig is elégedjetek meg (ha nem is én adtam) a Filoni-TCW 3. évadjának első két részével :P

Ja, és ma nincs kedvem folytatni a Tovább 2.0-át, így a befejezése holnapra, vagy a jövő hétre marad :)

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr302306175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eszchan · http://jedirend.com 2010.09.18. 23:20:34

Én kíváncsian várom 99 kalandjait! :)
süti beállítások módosítása