Bejelentés

 2010.07.17. 18:28

Sziasztok!

Elhatároztam magam, hogy kijelentem: a 3. évadom, amit jobban várok, előbbre helyezem, és a 2. évad helyét fogja átvenni, tehát az lesz a 2. évadom. Amit még régebben kiírtam előzetest, az Actions of the Bounty hunters évadomhoz, azt tekintsétek úgy, hogy nincs, nem létezik. Nem törlöm ki, de nem is hivatalos már. Az indok:

A második évadomban van pár jó rész, például az első kettő, de pl a 3. rész, ami már kész van, az eléggé rövid lett, és nem túl jó. A fele-évadra nincs ötletem, kb, persze mindegyiknek a címe megvan, de kitölteni nem igen lehet a 20 percet :S Az ötleteket viszont nem dobom el. Ám az első két részt átteszem a 3. évadom első két részére, így megtartom azt az ígéretem, hogy dupla-premierrel kezdem azt az évadot ;)

Tehát ne bánkódjatok, a 3. évad sokkal jobb, szerintem, mint a második. Még nincs előzetes, de hamarosan lesz szerintem. De lehetséges, hogy csak az utolsó részem után fogom kiírni, nem biztos. Mindenesetre a címét megadom, ez nekem nagyon tetszik :P

Politicians and criminals

Szóval ez az évad a politikáról és a bűnözésről fog szólni. A részek nagyrészét még alvás előtt/közben/után írtam le egy papírra, majd be a gépbe xĐ Tehát vehetem úgy, hogy megálmodtam a részeket :P Mellesleg van egy rossz honlap, ahol hamis információkat adnak a TCW-ről, Star Wars-ról, és még sok másról, de onnan szedtem pár ötletet :) Szerintem a fejvadászok nem bűnözők, mivel azoknak az a munkájuk, így nem igen tettem volna bele fejvadászokat ebbe az évadba, ám az első két rész az lesz :Đ Ez a két rész létfontosságú a továbbiakban, ezért sem hagyom ki. Amúgy simán kihagynám :Đ És úgy betenném külön részként, mint azokat az átkötő részeket, mint az Ambush és a Malevolence-trilógia közti két részt :Đ Sőt! Már most felteszem azok közé a harmadik részt, amire az előbb azt mondtam, hogy nem jól sikeredett :)

Továbbá most két helyre is jelentkeztem, az egyik ilyen hobbi-írás, míg a másik is xĐ Szóval mindkettő a jedirend.com oldalon van. Az egyik Obi-Wan és Satine története, ahol azt írjuk mi le, hogy hogy is telt el az az egy év Obi-Wannak és Qui-Gonnak a Mandalore bolygón, amiről a Mandalore-trilógiában beszélnek. A másik az a Virtuális sorozat, ahol még nem biztos, hogy benn vagyok, ám elolvasták a 66-ot, ahol Barris parancsnoka a jedivel volt... szóval megtalálhatjátok a történeteim közt. Remélem, bevesznek :Đ

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr722157581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.07.20. 08:38:08

Szia kav12!
Szeretnék Elitte Oldal díjat adni neked, amit itt vehetsz át:clonestories.blog.hu/2010/07/20/elitte_honlap_dij
süti beállítások módosítása