Újdonságok X.

 2010.06.13. 13:33

Sziasztok!

Ma több dolgot is hoztam, köztük egy kérdést is, amit az előző bejegyzésben olvashattok.

Továbbá kicsit átalakítottam az Írások menüpontot, és feltettem egy-egy szerepjátékos írást mind a Bonadan, mind a Kamarhoz. És lehetséges, hogy ma meghozom a Kísérletek 1 - Barátok írásomat, amit majd elküldök Wilwarinnak, ha megjön :P

Nyitottam az Írásokban egy új menüpontot, amiben a nem SW-s írásaimat találhatjátok. Egy régebbi könyvemnek is feltettem a címét, ám nem biztos, hogy felteszem, mivel a rokonoknál maradt a pendrive, és vidéken van náluk, és semmi kapcsolat nincs velük :S Annak a második része, ami itt van fenn a gépen, még nincs kész, de mivel minimum két éves mindkét könyv, ezért nem biztos, hogy folytatni fogom, mivel a mostanival foglalkozom :Đ

De feltettem két verset, amit szintén régebben írtam meg, de a piszkozat.hu-n is fenn van. Ajánlom, oda is tegyétek föl a verseiteket, történeteiteket (gondolok itt elsősorban Wilre, és Becksre). Tehát lehetséges, hogy ma hozom az új küldetésemet a 212-eseknél.

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr62078326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása