Újdonságok IX.

 2010.06.11. 15:12

Nem tudom, olvastátok-e, de tegnap elvállaltam Commander Bly oldalának a társszerkesztőségét, mivel ő néha nem fog majd ráérni. Továbbá nézzetek be Az Oldal menüpontbe, ugyanis ott csináltam egy új bejegyzést, ami az oldalam és ötleteim történetét írja le. Ez még frissülhet. Tehát, az egészet Wilwarinnak köszönhetem, és SuperGalaxynak :P

Továbbá hoztam még három szj-s írást. 2 bonadanit, és egy kamarit.

Üdv,

kav12

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr202074382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.06.11. 16:31:46

Hali! Tök jó az új dizi :D Szerintem jobban illik az oldalhoz, mint az előző ;)
süti beállítások módosítása