Két évforduló

 2010.05.14. 15:43

A mai és a holnapi nap nagyon fontos a Star Wars rajongók számára! Ma, azaz Május 14-én ünnepeljük George Lucasnak, a Star Wars atjának a születésnapját! BOLDOG, BOLDOG! BOLDOG SZÜLETÉS NAPOT! KÍVNÁJUK, HOGY LEGYEN MÉG, SOK ILYEN SZÉP NAPOT! MI VAN MA? MI VAN MA? LUCAS SZÜLINAPJA, ÜNNEPEL A STAR WARS CSALÁD APRAJA ÉS NAGYJA. DRÁGA JÓ, LUCASBÁ, KÖSZÖNTÜNK MI TÉGED, HOSSZÚ BOLDOG ÉLETET, KÍVÁNUNK MI NÉKED! BOLDOG SZÜLETÉS NAPOOOOT!

Szóval ma 66 éves az, aki megalkotta több, mint 30 éve, a Star Wars világát. Itt van a Star Wars: A New Hope leges legelső trailerje:

https://www.youtube.com/watch?v=9gvqpFbRKtQ

Természetesen itt még nem volt meg az, hogy a sitheknek vörös, a jediknek meg más színű kardjuk van :Đ De akkoriban az nagyon nagy szó volt, hogy az űrben ,,játszódik", meg egy szőrös állat a jókkal van, plusz kardoznak, de nem fémekkel, hanem olyannal, amivel egy vágásra ölni lehet (ezt a Mos Eisley kantinjában tudhatjuk meg a trailerben :P)

 

Holnap pedig a Star Wars: The Empire Strickes Back 30. évfordulója lesz. Holnap lesz a Star Wars rajongók gyűlése, melyről korábban egy bejegyzést írtam. Leírtam ott szinte mindent, még a forrásokat is, de ide is leírom.

http://www.starwars.hu/

http://www.starwarsklub.hu/

És a The Clone Wars készítői, Filoni-ék is ezért rakták bele az évadzáróba Boba Fettet (bár nem ő van a képen xĐ), hiszen ő a Birodalom Visszavág epizódban szerepelt sokat, de az Új Reményben is benne volt, de csak egyszer. Szóval holnap, mindenképpen nézzük meg, vagy gondoljunk az ERedeti-trilógia második filmjére, ami szerintem a legjobb, hiszen szinte abba vannak a legjobb akciók:

 - Csata a Hoth-on

 - Menekülés

 - Yoda és a Dagobah

 - És az egész történet, a Bespinen (azért választottam az epizódomnak a Bespin-i kelepcét :P És igazából az volt a leges legelső részem, ami készen volt. :Đ)

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr102003072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Swmaster · http://swakademia.gportal.hu 2010.05.15. 09:30:54

Ha már ennél a témánál vagyunk én elmondom a Skywalker név eredetét,amit akkor tudtam meg,mikor Lucasról készítettem előadást.Tehát a lényeg az,hogy a név Lucas stúdiójának a helyéből ered,mivel az a Skywalker Ranch nevű helyen volt.

kav12 2010.05.15. 18:48:03

@Swmaster: :Đ ez jó :Đ azt hittem direkt lett ,,Égenjáró" a neve. Bár lehet, hogy megtetszett neki, és még az is stimmelt, hogy ,,jó hangzású" legyen. :P Úgy jó, hogy a jókkal van
süti beállítások módosítása