Amit mondtam, betartom...

 2010.05.09. 21:30

Amit mondtam, betartom. Ez a bejegyzés előbb születik meg, mint amit leírok benne, de néhány percen belül fenn lesz, aminek fenn kell lennie, bár nem egészen az, amit mondtam :Đ

Mit mondtam?

Tripla premiert... = Geonosis duológia + Amnéziás klón

Könyv első fejezetének Chapter I.-ét.

Mit adok?

Két független részt = régebben készült TCW rész, még vidéken készültek, és most hétvégén ott voltam, és rátaláltam ezekre. Elküldtem magamnak e-mailben, és most ide felteszem. A két rész az Ambush és a Malevolence-trilógia között játszódik.

Könyv első fejezetének Chapter I.-ét.

+!!! A II. geonosisi ütközet első részét! Az általam leírt harcot, ami nem ütközik a TCW-ben látottakkal.

 

Asszem ennyi, de ezt meg kell tekintenetek! xĐ

http://www.freakingnews.com/pictures/32500/Mona-Lisa-Leia-----32939.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr301986933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása