Bocsánat, hogy tegnap azt mondtam, hogy a Mandalore-on játszódik az a két rész. Két okom van rá, hogy megváltoztassam.

Egy: Wilwarin is épp azokat írja, és nem akarom, hogy azt higgye: loptam.

Kettő: most néztem meg (angolul is, meg magyarul is) a TCW geonosisi részeit, és ihletet kaptam. És a sorrenden is változtatok. Várhatóan ezek jönnek ki előbb, és aztán szép, sorrendben. De ez még nem biztos. Tehát, a sorrend:

Grievous a Geonosison - General Grievous with geonosians

A katakombák alatt - Under the catacombs

Ventress cselszövése - Ventress's mercy-killing (nyers fordítás: Ventress kegyelemdöfése)

A Kiválasztott Dühe - Wrath of The Chosen One

Grievous utódja - Successor of Grievous

Amnéziás klón - Amnesic clone

Fénylő árnyék - Luminous Shadow

Komolafe Kareen - Komolafe Kareen

Kalóz élet - New pirates

Élni - To live

Ziro visszatér - Ziro return

Éééés, a második évad!

 

SPOILER a második évadból:

Az eleje nagyon ütősen kezdődik, meg fogtok lepődni. Grievous benne lesz, Dooku is, és egy fejvadász csoport is, amit én találtam ki. Ezek mind-mind Obi-Wan ellen mennek majd.

Aztán Obi-Wanék (egy jó idő után) rendkívüli dolgot csinálnak, amivel (szintén) Grievoust legyőzhetik bármikor. Ám rájönnek a turpisságra, így az elmegy a Rylothra. És ez az első évad Ryloth-trilógájának az előzménye, ahogyan Wat Tambor elfoglalja a bolygót Grievousszel.

Majd pilótaegyesület alakul, ám ez egy nagy egész része, ami a jedik ellen megy.

Végül Wat Tambor szöktetése.

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr541982229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.05.08. 08:17:31

Jól hangzik ez a 2. évad :)
Am egyáltalán nem gondolnám azt, hogy lopsz :D Nálam tuti, hogy meg fog halni valaki, és csak két lehetőség van, úgyhogy elég egyértelmű ki lesz az :P (Nem bírtam ki a spoilert XD)

Commander Bly 2010.05.10. 19:54:03

Mostanság a blogozok hogy rákattantak a spoiler szóraxdMikor még nem tudtam mit jelent az autó légterelőjére gondoltam hisz azt is spoilernak hívják:PAmugy én is szeretek írni történeteket ötlet is bőven van csak sajna megfogalmazni nem tudom,de mindjárt kész lesz a 3. azt ha elküldöm kittenéd?
süti beállítások módosítása