Újdonságok III.

 2010.05.06. 20:16

Sajnos nem jön össze a Siege of Serenno és a Dark Battles sem. Így új részek következnek, melyek a Mandalore-on játszódnak. Ki is javítottam a részlistát, nehogy hiba legyen. Viszont nem ezt fogom először felrakni, hanem a Successor of Grievoust, amire talán jobban kíváncsiak vagytok. Aztán az Amnesic clone jön, majd utána a mandalór részek. Végül a Ventress-duológia, és aztán folyamatosan a többi, sorrendben. Legalábbis ezek a tervek. Ma pedig felkerült a Jedi commandos!

Új csatát tettem fel a Kamarról, és kezdtem egy újat a Bonadanról, ami a Kamar után van. A Bonadanosokat alapból ilyen részekre bontottam a szerepjátékban. És továbbra is toborzok játékosokat a szerepjátékba! Itt van a topicja:

SITH TEMPLOM
És itt tudtok jelentkezni, és OFFolni is:

Kenőmájas

És végül, itt van a honlapja a szerepjátéknak:

STAR WARS KÖZPONT

Továbbá írtam egy új storyt, ami azt a csatát írja le, amikor a Honoghr bolygóra lezuhant az a bizonyos hajó. Erről a Thrawn - trilógia 2. kötetében, a Sötét Erők ébredésében lehet olvasni. Ezt holnap rakom fel.

A kinézetet, azaz a dizit egy ideig nem tudom változtatni, tudniillik rengeteg dolgom van mostanában. Nem akarom veletek megosztani a magánéletem, de nem mind sulis, vannak mások is.

A könyvem (amit tudjátok, írok) első fejezetét talán leírom ide, de Chapterekben, mivel nagyon nagy. Így is a Jedi commandos nem fért fel egy bejegyzésbe, hát még egy fejezet, ami körülbelül 10 oldal hosszú. Szerintem oldalanként felrakom, és egy fejezetnek 10, talán 11 Chaptere lesz. De ezt inkább szavazzátok meg, alul a kommentbe! Kérlek titeket! Ha kíváncsiak vagytok, akkor kiírom.

Végső soron szeretnélek titeket sarkallani a Versenyemhez. Az a verseny, amikor egy fejvadászos részt kell írni. Persze ha akarjátok, nem teszem fel, de azért szeretném látni a ti fantáziátokat is. Eddig nem szabtam időhatárt, hogy meddig lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr561979905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása