Most jöhet a Második Évad.

 

  • Ezerszer jobb volt, mint az első. Minden téren: ötlet, grafika, történet, MINDEN! Sokat fejlődtek azóta a szerkeztők, meg akik kitalálják ezeket.
  • Nagyon sok izgalmas rész volt, és próbáltak (ez fontos szó) beletenni egy kis izgalmat is. Gondolok itt a Geonosisra, hogy Barris meghal-e, mert akkor még nem néztem utána jobban, hogy hol hal meg. Ő vele is a 66-os parancs végez a Felucián, mivel ő elment a bolygóra, hogy szennyezik-e a szepik (bocs, hogy ezt a szót használom) a vizet. Később Aayla is csatlakozott hozzá. Szóval akkor egy kicsit izgultam, bármilyen idős vagyok. (nem vagyok annyira öreg, még diák vok én is.) Meg akkor is, amikor egy új szereplőt vittek be. Vagyis többet: Pre Vi(z)slát, és Satine-t. Először azt hittem, hogy mindketten meg fognak halni a harmadik részben maximum, aztán tudtam, hogy a jó nem halhat meg, és csodálkoztam, amikor Pre sem halt meg.
  • Az elejét nagyon jól megcsinálták! Nekem nagyon tetszik, hogy rögtön csatával indult! És ez csak a bevezetés volt! Az első trilógia, Cad Bane-nel annyira cooooool volt, hogy azután én még jobbra számítottam... és meg is kaptam.
  • A petnalógia (Geonosis-i öt rész a Senate Spyjal együtt) is jó volt, mivel végre egy kis szárazföldi csatát is láthattunk. Ki nem hagyható volt. Ahogyan megcsinálták magát a csatákat, több szálon futtatták végig az egészet (mármint csak a Landing at Point Rainben), és maga a történet és az elfogás teteszett. Bár egy haverommal egyet kell, hogy értsek, de ez a rosszaknál lesz. Számomra ez az 5 rész, a Második Clone Wars nagyfilm.
  • Utána jött a két Grievousös rész. Szerencsére beletették őt is :Đ Bár az évadba nem igen illett bele, mégis úgy megcsinálták, hogy legelőször átsiklott a figyelmem efölött. Néhány jedit hoztak (vagy átalakítottak), plusz a dezertőr. Én soha nem gondoltam volna, hogy egy klón képes dezertálni! Ti igen?
  • Tetszett is, meg nem is a Lightsaber Lost, mivel ilyen nem illett a képbe, ám mégis valahogyan. Tükrözi a klónháborúk hátterét, mivel vannak ilyenek is.
  • Utána még egy összefüggő rész-sorozat jött, egy trilógia. Még hozzá a mandalór népről! Ez nagy szó, ugyanis biztos tudták, hogy úgy nagyjából mire vágyunk :Đ És ebbe volt egy hiba, amit leírok majd a rosszaknál. A bevezető rész tetszett benne a legjobban, de a másik kettő is elmegy. Az utolsónál valahogy jobbra számítottam. Persze, izgalmas, meg minden, de akkor is. Tetszett Obi-Wan magánélete, és ahogy Anakin előtt magyarázkodik, és Anakin ,,gyerekessége", valamint nem tud lőni az árulóra, meg minden. Egy szóval: jól meg csinálták ezeket. (no, ez nem egy szó volt :Đ)
  • A Cat and Mouset jól megcsinálták, mint mozifilm előzetest. Tetszett, ahogy megcsinálták az álcázóberendezéses hajót, a ,,gonoszt", Trenchet, és a halálát. Főleg az a pillanat tetszett (talán az évad legjobbja :Đ), amikor az arcán látszik, hogy beletörődik a halálba. Megnyugodott arca van, a szemét lehunyja. Már készen áll rá. Felkészült. Nincs mese: Skywalker legyőzte. Én is néhány részemben őt alkalmazom, egyik kedvenc szereplőm. Persze az első évadban nem igen lesz. Egyszerűen a rész zseniális volt, meg az is, hogy Bail Organa ,,utalt a jövőre". Help, Kenobi! You're only my hope! (vagy valami ilyesmi). Az a lényeg, hogy a IV-ben is Leia ezeket mondja :Đ Trench stratégiája is tetszett. Előzetesnek tetszett, bár én a következő évadba tettem volna (ha minden évad 16. része egy filmelőzetes), mivel kellett volna még egy olyan rész is, amikor a felszínen először megküzdenek a droidokkal, és Slick árulóvá válik. Ez a rész nálam külön elismerést érdemel, és ez jóval fölvitte az összpontszámot.

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr941974835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása