Újdonságok II.

 2010.05.02. 21:07

Több újdonságom is van.

Először is az (biztosan mindenki észrevette már), hogy feltettem még négy részt: az első hexalógiám utolsó négy részét. Olvasgassátok. Megtaláljátok a Saját részek menüpontban.

Másodszor megmondom, hogy a Siege of Serenno és a Dark battles nem igen jönnek össze, így lehet, hogy megint ugrunk majd. De kész lesznek még az évadzáró előtt, ne aggódjatok. De lehetséges, hogy más részek.

Harmadszor azt is akarom mondani (mint ahogy azt már említettem), hogy PhotoShopos képeket raknék a részeim mellé. Az Ambush of Bespinhez akartam már rakni sajátot, de nem engedte. A képfeltöltés.hu oldalon is túl nagy volt. Pedig nem volt nagy cucc! Meg egy második évados részemhez csináltam egy szintén nem nagy szám képet, és azt sem engedi. Tehát enm a méretével van baj, szerintem. Ha valaki tud erről valamit, akkor írjon kommentbe!

Nem ide tartozik, de meg szeretnélek kérni titeket, hogy írjatok véleményeket a részeimhez! Mert nem tudom, hogy hol hibáztam (ha hibáztam), és kb mennyire számíthatok. Ha akarjátok, értékeljétek is, mondjuk egy 10-es skálán. Vagy %-ban (mint a Clone stories blogon).

Mint már korábban említettem, mindig lesz tanulság a második évadban, és annál tovább. Nekem már egy csomó részem kész van abból, köztük Wat Tambor kiszabadítása, Poggle kiszabadítása, Zero vonalának folytatása, stb.

Megköszönném azoknak, akik betettek engem a könyvjelzők közé. Én is (mint sztem ahogy ti is) mindennap legalább egyszer meglátogatjátok a társoldalaitokat, és én egy külön könyvjelző-mappát csináltam annak.

Következő rész sincs még teljesen kész: Jedi kommandósok. Még írom, de lassan-lassan elkészül az is ;) Addig is legyetek türelmesek, hisz most jött ki amúgy is egyszerre 4 rész!!!

Két új ,,novellát" raktam a Minden más írás, ami SW menübe. Olvassátok: 66, Elhagyott testvérek

És a szerepjáték írásokba is tettem egy újat. És ezúttal is szeretnék mindenkit buzdítani a szerepjátékhoz, hogy játszon velük! A starwars.hu helyen találhatóak:

Szerepjáték

Off topic

 

(Nagyjából) friss hírek:

Május 15!!! Star Wars klub nap!

Helyszín: Duna Plaza, mozi részleg (7-es terem)

Időpont: Május 15., 11:00

Sztárvendég: Kassai Károly (1984. évi Luke Skywalker magyarhangja)

Indok: A Star Wars - The Clone Wars Második Évadjának elkezdése itthon, Magyarországon. És a Birodalom visszavág 30. évfordulója.

Forrás:

http://starwars.hu/

http://starwarsklub.hu/

 

Új dizi (design - dizájn) kéne!

Nem tetszik ez az alap, ezért belekezdek az oldal megszépítésébe. Bevallom, a Clone Wars stories adta az ötletet, ugyanis ott is rengeteg változás történt. Íg én is belefogok, bár egy ideig nem lesz újdonság.

 

Versenyt hirdetek meg!

Kiírok egy pályázatot, vagy, ha jobban tetszik: versenyt.

Szóval az lenne a lényeg, hogy egy jó kis fejvadászos-részt írjatok nekem. Az első helyezettét beteszem a második évadomba. A második helyezett nevét pedig megemlítem, mint az elsőjét. Hogy A verseny legjobbjai címet is viselheti. Szóval, a feltételek:

  • Legyen benne fejvadász, és róla szóljon a rész.
  • Beleférjen a 22 percbe, de lehet egy kicsivel több is, ha gondoljátok.
  • Akciódús legyen.
  • Legyen legalább egy ismert szereplő benne. (de lehet úgy is, hogy csak találkozik vele a te általad kitalált szereplő.)
  • Nem muszáj a szeparatistáknak felbérelni.
  • Legyen benne minimum 4 perc lövöldözős, és 3 perc űr-lövöldözős/űr-üldözős rész. De az utóbbi enm muszáj, csak a lövöldözős!

 És még a 2. évad kapcsán bejelentem, hogy már kész részek vannak (hányszor mondom még el?:S), és senkitől sem loptam, ha éppen akkor teszem fel, amikor ő elkészít egy ilyet. Azt mindig megmondom, hogy kitől ,,kértem kölcsön", vagy ,,vettem el" (mint pl az előbb, a dizinél).

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr401969602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása