Saját képek

 2010.05.26. 22:14

Ide a saját képeimet fogom felrakni. Illetve azokat, amiket én szerkesztettem. Remélem tetszenek ;)

 

 

 

Kattinsatok a képre a nagyításukhoz!

Készült: 2010. 07. 26.

Sziasztok! Első képemen legfőképpen fejvadászok láthatók, de pár megbízót is találtok közöttük. De vannak például egyszerű bűnözők (pl Jabba, Rotta), aki csak úgy oda illik. Ez főként a 'gonosz' karaktereket mutatja meg, ezért is nem raktam be közéjük a faluciai farmereket.

 

Készült: 2010. 07. 26.

A második képem nem a legtökéletesebb, tudom, de szerintem jó lett :) A klónokat ábrázolja, akik elértek valamit. Éppen ezért nem tartalmazza a Rookies c. részben lévőket, mivel az csak egy bizonyítás volt. Középre azért Slicket tettem, mert nem tudtam eldönteni, hogy a sorozatban ki fontosabb: Cody vagy Rex. Így bal oldalra kerültek (Slicktől) a fontosabbak, akik fő-mellékszereplők (hülyén hangzik), és jobb oldalra, akik egyszer szerepeltek. Ugyanez a hajókról nem mondható el, és a fent lévő klónokról sem.

Készült: 2010. 07. 27.

A harmadik képem a sorozat összes jedijét ábrázolja. Alul, szinte már túl vannak zsúfolva xĐ Aurra azért van rajta, mert valaha ő is jedi volt. Tudom, Ventress is az volt, de vele nem találtam TCW-s képet, csak vörös fénykarddal, de a sima CW-s képeit meg nem akartam berakni ide. Bár a TCW-seket átalakíthattam volna, az igaz...

Készült: 2010. 08. 10.

A negyedik képem szenátorokat ábrázol, akik a sorozatban szerepeltek. Persze itt olyanra gondolok, aki szerepet kapott. Szóljatok, ha valakit kihagytam, de ez csak szöveget kapott szenátorra érvényes! Tehát sem Jar Jar Binks (képviselő) sem Satine (hercegnő) nem tartozik ide.

Készült: 2010. 08. 12.

Az ötödik képem a TCW logója, csak kicsit átalakítva :) Wilwarin már leolvasta, így elárulom, hogy mi van odaírva aurebesh betűkkel: Republic's Defense. Kicsit gyerekes, mivel általában rajzfilmeknél szokott az 'O' betűkből kijönni egy fej, de most ilyenhez volt kedvem :Đ xĐ Jedit vagy egyéb szeparatisták direkt nem raktam bele, mivel zsúfolt lett volna a kép, és ez amúgy is az első évadomról szól. A második évad képét is majd felteszem ide, és az politikusokkal és bűnözőkkel lesz teli :Đ (tehát Padme vagy Palpatine mindenképpen rajta lesz xĐ) Ja, és azért nem linkeltem be, mivel nem engedte feltölteni :S

Tervezett képek:

Apró/érdekes lények (itt pl a Jedi Crash telepeseire, és a feluciai farmerekre gondoltam elsősorban)

Droidok (az összes droid egy képen)

Szeparatisták (itt a szeparatista vezetőket mutatnám meg)

Tisztek (itt elsősorban az olyanokat, akik az előzőre nem férnek fel, tehát Trench, Mar Tuuk, stb)

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr842178550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.09.24. 14:25:00

@kav12: "Kicsit gyerekes, mivel általában rajzfilmeknél szokott az 'O'..." A TCW egy rajzfilm XD
süti beállítások módosítása