Legnagyobb stratégák

 2010.06.14. 20:15

Ide írom ki azokat, akik szerintem nagyon jól kitalált szereplők a Star Warsban, vagy nagyon ostobák, és nem érdemlik meg a rangjukat :S Viszont van egy semleges is :|

Legnagyobb stratégák

Thrawn főadmirális:

A példaképem :Đ Annyira király... muszáj elolvasni a Thrawn-trilógiát, de legalább a Kirajzást. EGYSZERŰEN KÖTELEZŐ! A szerepjátékban is szinte tőle vettem ötletet :P Egyszerűen nem tudok mást írni, egyszerűen tökéletes. Csupán egyetlen egy hibája van, mégpedig a bizalma. Nem az önbizalma, hogy megbízik az "ötleteiben", vagyis a "megérzéseiben", a következtetéseiben, az emberismeretében. Több alkalom is lehett volna, hogy megölik (pl.: Kirajzás Doriana által), ám megúszta, mivel rendkívül jó az emberismerete, néhány perc után is meg tudja ítélni, hogy milyen jellemű, és egy adott helyzetben mit tenne. Tehát ez a hibája: a bizalom. Ez okozza a halálát is, sajnos :( Ezt nem árulom el, csak ha kéritek, kommentben :P :8)

Trench admirális:

Egy a baj vele: egy jött-ment szereplő :S Viszont SG barátom csinált neki egy külön trilógiát :Đ és azt most is szívesen olvasgatom. Én is tervezem őt a 2. évadomba. Nagyon jó, és szeretem azt a részt, amelyikben szerepel (Cat and Mouse). Lenyűgöz, mégha keveset is szerepel :Đ Főleg az, hogy végre egy méltó riválisa van nem a jediknek, hanem Yularennek :P Végül legyőzik, de akkor is a legjobbak közé tartozik, mivel (Thrawnhoz méltón) belenyugszik a halálba. A rész legjobb pillanata az a pár mp, talán pillanat. Nagyon jól megcsinálták. Meg az, hogy nem ember, bár a szeparatistáknál ez nem hiba, hiszen az inkább nem-emberekből áll, mivel FRSZ (Független Rendszerek Szövetsége) általában idegen fajú bolygókból/rendszerekből áll. Ja, és tetszik a harch faj kinézete xĐ

Mar Tuuk kapitány:

Egy neimoidi stratéga, aki valahogyan nem is hasonlít a többi, kapzsi neimoidihoz, akikkel lehetett "találkozni". Gondolok itt: Lok Durd-ra, Nute Gunray-re, Kav-ra (nem én, hanem aki a Kirajzásban van :P) Szóval, mintha teljesen más fajból származva, ugyanis kiváló stratéga, csupán egyetlen baj van: amikor megízleli a győzelmet, akkor oké, tüzetesebben felkészül, viszont amikor Anakin átadja magát, akkor először nagyon azt hiszi, hogy jó, meg minden, de mivel ismeri már Anakint, ezért csapdát sejthet mögötte, és nem adna annyi időt Anakinnak, hogy közelebb kerüljön :S Szerencsére nem halt meg :Đ Szóval ő egy kiváló, ám neki is vannak hibái :(

 

Semlegesek, de említésre méltók:

Grievous tábornok:

Nem tudom, ő nekem valahogyan úgy van a szememben, mint egy tábornok, aki normális katonai szinten van. Szerintem az alkotók nem jól csinálták meg a személyiségének annak a részét (ha ugyan meg akarták), amelyikben egy stratégát láthatunk. Még maga mondta is, hogy ő inkább jedit ölne, mint harci droidokat irányítana (nem pont ezekkel :Đ). Tehát egyetlen jó "lövése" az a Grievous Intrigue-ban volt. De sehol másutt :S

Cad Bane:

Hát igen :Đ Ő egy fejvadász, igazából nem is akartam kirakni, de hát, mindannyiunk kedvence :P Remek stratéga lehetne, ha nem fejvadász lenne, és szerintem a szeparatistáknál lenne xĐ Sőt, biztosan :P Őt elképzelni jó karakternek :S xĐ Na, szóval: ő egy precíz, szinte mindenre számítandó fejvadász, akiből lehet még valaki a Galaxis további történelme során. A 3. évadban is szerepelni fog, szerencsére :Đ Egyetlen egyszer hibázott, akkor, amikor a nagyon sz*r Children of the Force részben nem számított asszem Ashokára. Ott követett el ostobaságot, amiért elfogták. De az a rész jóval az előző kettő rész előtt volt, az igaz. Nekem nagyon tetszik, és a fejvadászok közt szinte ő a favorit :P Szinte mindent kielemez jó részletesen, nagyon türelmes, és a társaival is egyenrangúként bánik, kivéve amikor nagyon tudja, hogy mit kell csinálni (pl.: Szenátus). Tehát azért került a semlegesek közé, mert nem katona, amúgy meg eggyel feljebb került volna :P

Cody parancsnok:

Hát, igen... egy klón... hm, hm... Sokaknak kedvence, sokan szeretik, de néhányan semlegesnek mondják. Én is így vagyok vele, de csak stratégiai szinten, mivel nekem is szimpatikus karakter :P A stratégiai szintje jó, mivel Kenobi alá tartozva folyton megszokhatta a türelmet, és a megfontoltságot. Viszont Rexszel, és Skywalker tábornok közelében néha a rögtönzés, a siettség, és a kapkodás jelei ismerhető fel rajta. Mivel klón, ezért nem juthat magas katonai rangra, viszont a feljebbvalóival remekül bánik, néha Kenobival 'haverkodik'. Szokott adni jó tanácsokat, így nem ítélem el.

 

Szánalmasak:

Lok Durd:

Ő annyira nem ért a háborúhoz, mint kacsa az ugatáshoz :Đ Én őt nem venném komolyan, még egy klón szeméből sem, viszont ha igen, akkor is azért, mert van néhány droid, amiknek parancsolgat. Én őt tisztelem, amiért kifejlesztette azt az élőlény pusztító fegyvert, ám ez inkább egy tudósnak való munka, és jól tudjuk, hogy (kövér) neimoidik nem lehetnek tudósok, ám ő mégis valahogyan (nyilván sok segítséggel) kifejlesztette azt a fegyvert. Én nem tenném őt a háborúba, kivéve fejlesztő tudósnak, akik új fegyvert fejlesztenek ki...

Taktikai droid:

Ezt nem tudtam eldönteni, hogy ide, vagy a semlegesekhez jöjjön. :S Ugyanis kétes, de inkább ide. Eddig minden részben kudarcot vallottak, amiben szerepeltek :Đ Ryloth, Grievous csele, Geonosis, stb. Viszont az én 2. évadomban (SPOILER!) az egyik részben fontosabb szerepe lesz, mint a Ryloth-trilógia 2. részében :P (Tudom, mostanába sokat spoilerezek, de alig bírom ki xĐ) Szóval szerintem semmi értelme. Csupán parancsot tudnak végre hajtani, de azt kicsivel nagyobb szinten, mint a sima rohamdroidok :Đ

Nute Gunray:

Nem is tudom, hogy miért van egyáltalán katonai rangja :S Vagy miért adnak a kezébe droid vezérlőt, esetleg droid-távirányítót? blőőőee :P+:S=:SP/:PS Ő egy helytartó, de még a politikában is alig tud valami eszességet mutatni :S Kapzsi, az biztos, mint a többi neimoidi. Nem is értem, hogy miért raktam be ide! Csak azért, mert droidoknak tudja azt mondani, hogy: Lőjék le a jedit! Lelőni! Elfogni! Hülye klón! Aztán meg a kapzsisága: A vagyonom! Hitvány klón, ezért megfizetsz!, stb... Egyetlen egy olyan mondata sem volt, ami egy harcoshoz, esetleg parancsnokhoz méltó lett volna. Feltűnően gyáva, viszont erről részben nem ő tehet. A feljebbvalói direkt azért választották őt, mert tudta, hogy fél a jediktől a nabooi inccidens óta :Đ Egy szóval: én inkább a TCW-ben egy politikai neimoidinak szántam volna, nem egy olyannak, akinek van személyes testőrsége, de azokat sem tudja megfelelően irányítani :S Az első pillanatban, amikor meglátnak egy ellenséget (klónt, jedit), rögtön meghalnak, legyen szó droidekáról, sima, rohamdroidról, esetleg szuper harci droidról. Meg egy megnyert bolygót simán el tud veszíteni :PS. Gondolok itt a Rodiára. Ha én készítettem volna a TCW-t, akkor erős politikai, de kissé gyenge harci tudást adtam volna a kezébe. Tudom, hogy kell egy gonosz a kisgyerekeknek, de akkor is... mindegy. Ennyit Gunrayről :Đ

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr172081727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2010.06.18. 10:31:09

Egyetértek, Grievoust elég bénának csinálták meg a Clone Wrasban. VIszont pl. a Gonosz Útvesztője c. könyvben, KIRÁLY. Szerintem olvasd amúgy el azt a könyvet, mert nagyon jó, csak hülyén van lefordítva XD

kav12 2010.06.18. 10:40:39

@SuperGalaxys: Már elolvastam azt a könyvet :P És ott tényleg nagyon király :Đ Csak ott is néha... igen. De csak ritka alkalmakkor :P Ja, és nekem nagyon tetszik az a könyv, ajánlom másoknak is :Đ

CloneCommanderCody 2010.08.16. 00:56:27

A Gonosz Útvesztőjében Grievous igazi személyisége van jelen, enm úgy, mint a TCW-ben. A TCW-ben szinte mindig menekül és eddig egy jedit sikerült megölni a hírhedt jedigyilkosnak. Pofátlanság ennyire lealacsonyítani szegény Grievoust! Még a 2D-s Clone Warsban is jobb volt, mint itt! Cad Banet énis nagyon bírom Boba Fett után kedvenc :) Szerintem Codyról nekem nem kell nyilatkoznom, Thrawn úgy zseniális ahogy van, Trenc is jó, mitöbb kiváló, csak túl rövid életű sajna :( Gunray egy szánalmas alak, Mar Tuukot meg várom, hogy szerepeljen még, mert ő is jónak tűnik, a taktikai droid meg hát csak egy droid, mit várjunk tőle, Lok Durd meg inkább tudós mint harcos, hogy azt le is írtad. Nos röviden ennyi.
süti beállítások módosítása