Uhh...

 2010.11.24. 19:11

Sziasztok!

Tudom, hogy mostanában nem jött írás, főleg nem TCW, de higgyétek el, hogy írok, írok, és írok... főleg házit... -.-' Aki fellátogat néha a személyes blogomra (kav12.blog.hu), az tudhatja, hogy néha nagyon be vannak táblázva a napjaim. Ez egy rövid bejegyzés, nagyjából ennyit akartam :/

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr62471000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2010.11.26. 08:30:53

Ó, velem is ez van :P Szinte semmi szabadidőm nincs, pedig ihletem az van :S Úgyhogy addig kénytelen vagyok jegyzeteket gyűjteni egy füzetbe :P
Hajrá azért, hamarosan itt a karácsony (XD), akkor majd lesz idő ;)

kav12 2010.11.26. 22:57:55

@Wilwarin: Igen, akkor lesz :)
Tegnap is azért nem voltam, mert kb ilyenkor értem haza, mivel forgatáson voltam, és utána az osztállyal színházba mentünk, aminek 22:00-kor lett vége, és 22:30-ig beszélgettünk ott az előadásról (kötelező volt -.-'), és tizenegyre ékb hazaértem... a hajam más lett, mivel levágták a forgatás miatt egy kicsit, stb... ma meg suliban volt VMG Faktoriális nevű tehetségkutató műsor döntő :Đ És az tartott nagyon sokáig, utána hazajöttem, és most meg fekszem le :s Holnapra pedig kellett volna tanulnom :S:S:S:S

kav12 2010.11.26. 22:58:28

@kav12: Ja, holnapra azért kell, mert színjátszóra megyek, és szöveget... xĐ mielőtt kérdeznétek xĐ
süti beállítások módosítása