Frisssss

 2010.09.25. 22:04

Sziasztok!

Ma nem sokat hoztam...

Az első, versenyre készült rész kritikáját megírtam, mivel SuperGalaxy beküldte, így meg is írhattam. Kérem őt, hogy ne sértődjön meg, most alaposabb, és szigorúbb voltam, mint szoktam lenni :P Elvégre ez a verseny lényege :Đ

Továbbá kitettem a jelentkezési határidőt a versenyhez! Csak október 10-ig lehet már csak jelentkezni, így aki még gondolkozik, az hamar döntse el, elvégre mindjárt itt van :Đ A beküldési határidőt is kiratam, ami a jelentkezési után 10 nappal van. Remélem be fogjátok küldeni mind a részeiteket :) És valami jelet kérek, hogy hol tartotok az írással. Wilwarinról tudom, hogy a jövő héten megírja (remélhetőleg :P), de a többiekről semmit. Hirnyo, Captain Korbel, várom az írásaitokat :)

A többieket meg szeretném még mindig sarkallani, hogy jelentkezzenek, ugyanis a nyeremények...

 - 100 kredit az oldalamon! (Részletesebben itt!)

 - Három képet készítek neki úgy, ahogy ő akarja! Tehát kik legyenek rajta, mi a téma, háttér, stb. De az is lehet, hogy megmondjátok kik a kedvenceitek, és megcsinálom a kedvetek szerint :)

 - Továbbá hirdetem két hétig!

 - És a legjobb: EGY TITKOS NYEREMÉNY! Aminek van valódi pénzbeli értéke, így szerintem megéri megpróbálni :)

Az Ao99, vagy a TCW következő részét hozom, bár mostanában nagyon nincs kedvem megírni a Young death-et. Lehet, hogy átugrom :/

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr502323240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása