Újdonságok XII.

 2010.06.17. 16:28

Sziasztok!

Ma, először is egy szavazást tettem fel, a régit meg lezártam. Tudom, hogy későbbre terveztem a lezárást, de ha a többi 0 szavazatot kapott, a nyertes meg 7-et, akkor nincs esély a változásnak :Đ Tehát fel fogom tenni a 22 oldalas Bespin-i kelepcét. Köszi a szavazatokat! A mostani szavazás pedig arról szól, hogy mi legyen a művésznevem? Több válasz is lehetséges. És itt megmagyarázom, hogy mi miért van:

Kav - hát, ez szerintem elég egyértelmű, mivel mindenhol kav12 vagyok, és a Kav az a teljes nevem rövidítése, nem pedig egy neimoidié, aki a Kirajzásban is szerepelt :P Ejtsd: Kav

Jester - ez az én klónnevem. Ez annyit takar, hogyha valahol klónt kérek, akkor ez lesz a neve, esetleg őt választom, ha lehet. Legelőször a 212-es légiónál volt ez a nevem, de az indoka: csak úgy :Đ Ejtsd: Dzseszter

Covell - ő egy tábornok volt, még Thrawn alatt, a Birodalomban, Y.u. 5-ben. Szerencsétlen meghalt Joruus C'baoth (Joru C'baoth klónja) által, ám a starwars.hu-n lévő SITH TEMPLOM nevű szerepjátékban King Covell a nevem. A nevét 'megszerettem', és azóta is használom. :P Ejtsd: Kovell

Hunter - szerintem ez egy jó vezeték név lenne, csak a Kavhoz nem igen illik :S Kav Hunter. Bár, ki tudja, talán ha ez nyeri meg a szavazást, akkor meg is szeretem, de most sem utálom :P Ejtsd: Hántör

Zaptros - Ez is a starwars.hu-n lévő szj-ben van, mégpedig az ottani feleségemet, Bobi Zaptrost hívják így. Nem tudom, ez szerintem inkább ilyen fiús név, bár ki tudja :Đ Ejtsd: Zaptrosz

Kydo - ez egy olyan Star Warsos név, szerintem, és (SPOILER! SPOILER!) ő lesz a feleségem a starwars.hu-n, mivel Bobi meg fog csalni a legjobb barátommal xĐ Ejtsd: Kido

Quimbi - ez még egy barátomnak volt a neve a starwars.hu-n lévő szj-ben, ám ő kiszállt a sok teendője miatt. Kifejezetten egy férfi név, ha van iylen vezetéknevek között... :) hmm... Ejtsd: Kvimbi

Egyelőre ennyi.

Ma hoztam egy Kamaros írást viszont, és tegnap egy személyes írást... Továbbá egy új menüpont található a Személyesben. A címe: Könyv tervek. Ebbe leírom, hogy milyen könyveket tervezek még... habár még a mostaninak sem tudom a címét xĐ Még hoztam, most, késő este egy új novellát, melyet a Nem SW-s írások alatt találhattok meg.

Egy új társoldallal gazdagodott meg a már amúgy is bő oldalunk!

Méghozzá NeSson oldalával. Aki ismeri, az nyilván járt Wil valamelyik oldalán, vagy a CW blogon. Esetleg másutt.

Az ő oldala nem kifejezetten Star Warsos, vagyis Clone Warsos, mert azt csak mellékesen csinálja. A fő dolog, amivel foglalkozik, egy sorozat: AOISAF. Ezt még én magam sem tudom, hogy miről szól, de megígérte, hogy meg fogom tudni, ha rendszeresen látogatom az oldalát :P És érdekesnek tűnik, tehát ti is látogassátok, bátran ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr602089334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása