Jöhetnek a rosszak:

  • Az elején a story nem tetszett. Tudom, hogy Sidiousnak kellenek az Erő-gyerekek (lerövidítettem), meg a Jedi Rendet porba akarja dönteni, de akkor is. Lehetetlenség bejutni a Jedi Templomba. Erre felvetném a kérdést, hogy miért nem ő megy? Mert ő a kancellár. De akkor is, néha egyedül van, és beszél Dookuval. Akkor is. Meg az, hogy Dooku miért nem tudná kinyitni? Talán a holokron felismeri a jediket, és az ex-jediket, meg a sitheket? A sith-holokronok is ilyenek? Szóval maguk az akciók jók voltak, de nem volt nagyon jó maga a story.
  • A Geonosis-on a zombik, és a lárvák annyira nem tetszettek. Az olyan nem Star Warsos! Tehettek volna be mást. Mondjuk olyat, mint egy társoldalam, akinek szintén nem tetszettek a férgek. (Mellesleg Clone Wars Stories) Inkább azt olvassátok el! Meg az sem tetszett, hogy épp Padme találja meg. Én először a Landing At Point Rain részt láttam, aztán a Weapons Factoryt, majd a Brain Invaderst, a Legacy of Terrort, és utána a Senate Spyt. Nem gondoltam volna, hogy onnan van az információ. Azt hittem, hogy az egy külön rész. Azt hittem, hogy valahogyan megtudták. Meg az sem tetszett, ahogyan a barlangból, vagy honnan kijöttek és kijutottak. Vonszolták Pogglet is. De az aztán végképp nem tetszett, hogy egy egész gyár összeomlik, de az a tank túléli. No, ezen kiakadtam. Először azt hittem, hogy végre, egy nagyon fontos jó szereplő is meghal, ám csalódtam. Nem olyan vagyok, mint az 5 évesek, hogy Oá! Meghalt a Szájas! Miért nem a csúnya geosik halnak meg? Oá! (direkt írtam geosikat). Minden más jó volt. Szóval a zombik, ami a Föld fantasy, sci-fi világa belekeveredett, nem tetszett. Az szinte egy külön műfaj. Lucasék is már azt mondják, hogy ezeken nőnek fel a gyerekek, akkor ezt kell nekik is csinálni? Hát épp ezért! Mert mindenki ezt hiszi! Nem tartozik bele a Star Wars-ba. Viszont az egész évadban talán itt érezhető egy igazi nagy csata. Ám itt is csak olyan, mintha 20 klón (mondtam egy számot) harcolna 100 geonosi ellen. Csak egy mondat utal arra, hogy egy igazi csata, méghozzá Yularen szájából hangzik el: Ez egy bolygóméretű invázió, százados/kapitány! Semmi más nem érzékelteti, hogy itt háború dúl. Sőt, a* (itt majd egy következő rész jön, a Senate Murders)
  • Még mindig nem csinálták meg a Magna Guardokat! A 3-ban Obi-Wan alig tud elbánni párral (4-gyel), itt meg Ashoka elbánik annyival (a filmben). Itt is, a hírhedt tábornokot egy gyáva kukacnak állítják be. Mintha nagyon gyenge lenne, és csak Magna Guardokkal tudna legyőzni EGY jedit. Ám ennek nem így kéne lennie. Ő csak akkor menekül, ha biztos a vereségben. A 3. rész elején azért, mert már égett a Láthatatlan Kéz, és nem juthatott sittre, vagy a halálba Dooku gróf után. Itt szerintem még volt esélye egy válaszcsapásra, majd azután a menekülésre, a nagy hajójával. Továbbá nem tetszett, ahogyan harcolt. Csak a menekülés a fontos? A klónokat le sem sz@rja? A jedikkel sem tud végezni, mivel nagyon el akar menekülni? Mintha a WC-ért versengenének, komolyan xĐ De az tetszett, hogy tudta mindvégig a tervet. Legalább ezt meghagyták neki. Ám még a fajok közti nemi kapcsolat sem tetszett. Az olyan lehetetlen számomra, mint kutyát a macskával, vagy tehénnel összehozni. Tudom, hogy nem Cut gyerekei azok, de Su akkor is csókolózik meg az ágyban... igen, szóval azt csinálja vele. Ha szereti. És ha tudom, hogy lesz dezertált klón, és fajok közti nemi kapcsolat, akkor nem hittem volna, hogy egy részben lesz. Az sem tetszett, hogy alig volt valami izgalom a második részében. Nagyrészt Cutról szólt (a címe is), de akkor is. Elbánnak ennyi kommandós droiddal, még ha sebesültek is, úgymond? Meg Grievousről is alig szólt, és nagyon rövid volt a fénykardcsata. A droidok bénázása most egyáltalán nem illettek a képbe. Valahogyan másabb volt. Grievous menekülése sem nagyon tetszett, ugyanis Obi-Wanék simán utánamehettek volna legalább egy rombolóval, vagy egy vadásszal (amit mondjuk Anakin vagy Adi Gallia irányít, valaki csak ott maradt).
  • A Lightsaber Losttal csupán az volt a bajom, hogy semmi köze az egész évadhoz, sem a háborúhoz. Semmi fejvadász nincs benne, csupán bűnözők. Két különböző világ, és nem értik meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr21974886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása