• A Bounty Hunters. Igen. Ez az a rész, amin meglepődtem: ugyanis a második évadomban (saját) én is írtam pár részt, amikor a ,,jó" oldalra álltak a fejvadászok, de hogy Lucasék is megcsinálták volna... teljesen megdöbbentem. Nem hittem volna, hogy ilyet is tudnak. Persze teljesen jónak állították be őket, mivel ők is ugyanolyanok, és csak egy baj volt vele. Amúgy teljesen jó rész volt, és a falulakók hol idegesítőek voltak, hol ,,viccesek és normálisak". Alapból király volt, csak egyet nem értettem belőle: miért épp a Felucia? Ez egy évadelőzetes? Ugyanis az évad elején a Felucián ragadtak, méghozzá éppen ők! Úgyhogy ezt nem értem. Persze az én Feluciás részeimet korábban írtam, mint ezt megnéztem volna, ám jó volt ez is. Először nagyon ideges lettem, amikor Hondo nem halt meg, ám ő az én részeimben fontos szereplő lesz :Đ igen, spoilerezek egy kicsit. Végül azt szeretném még ezzel a résszel kapcsolatban mondani, ami jó volt, hogy legalább egy fejvadász meghalt. Tehát itt sem élik túl, mint a főszereplők. Ennyi a jó:Đ (nem írom, hogy röviden :Đ)
  • Az utolsó öt rész: nekem a TOP HÁROM LISTÁM! A Zillo Beast, és a The Zillo Beast Strickes Back együtt jók! Egyszerre, ahogy a Lethal Trackdown is. Ez a három rész az első helyen van nekem. A második ezek közül a Death Trap, mivel akciódús volt, bár több is lehetett volna benne. A harmadik értelemszerűen az R2 Come Home. Tetszett, ahogy a kis droid megmutatta (már sok mindenkinek, most meg) Mace Windunak, hogy ő nem csak egy droid a sok közül. Hanem Anakin droidja, ő egy egyediség, R2-D2. (felesleges Anakin és Mace, alig szereplet Boba és Aurra) Bossk is nagyon jó volt, tetszett a karaktere, bár alig szerepelt. A hangját sajnos a klónok hangja kölcsönözte, aki sok mindenkit szinkronizált, ha megfigyeltétek. Most konkrétan nem jut senki sem eszembe, de asszem ott van Mandalore miniszterelnöke, de ez nem biztos. Ám a Death Trapnél én többre számítottam. Tudom, hogy még csak bevezető volt, és még lesz egy csomó minden, de akkor is. A Mandalore trilógiát nagyon jól bevezették, és talán jobb volt, mint a másik két rész. Itt is meg lehetett csinálni, igaz a story az nem a legjobb. Az, hogy Anakin és Mace Windu a háborúskodástól egy kis pihenőt, vagy mit kapnak, az eléggé... hogy is mondjam... lehetetlen. Nem pont az, de elég valószínűtlen. Ám a merényletek jók voltak. Meg az, hogy Bobában benne van még a ,,testvéri szeretete", még ha nem is tudja, hogy ő igazából egy klón. No, a Zillo szörny/fenevad, néhol sárkány (ilyen hülye megnevezést nemtom hol hallottam xĐ) állati király volt. Maga a történet is tetszett, hogy mi keltette életre, és az, hogy hogyan tudták megcsinálni, hogy túlélje, de a dugok szerint meghalt. A Windu-Skywalker/Mace-Anakin párost nagyon jól megcsinálták, meg a doktor személyiségét, ahogyan kialakult. Neki volt ideje kialakulni a két rész alatt, és szerette a maga módján a Zillot. Tudta, hogy van lelke, és érti, amit a kancellár mondott. Én azt hittem, hogy a végén a kancellár ellen fordul, de ez egy apró gondolat volt a fejemben. Végül klónozni akarja Palpatine a szörnyet. Ez az egy biztos, hogy miért: mivel a páncélja fénykard-álló is, így lehet, hogy tervet változtat, hogy elérje célját. Erre még visszatérek. Maga a két rész nagyon jó volt. Viszont az évadzáró rész mindent visz!!! Ez a legkirályabb!!! !!! !!! !!! !!! Annyira jól megcsinálták, csak egy a baj, mint a Mandalore-trilógiánál: nagyjából az összes akciót felhasználtak az előzetesben, bár voltak meglepetések. Én azt hittem először, hogy Ashoka és Plo csatázni fognak ott lenn, de aztán mégsem. Egy kis pénz minden bajt megold. Az is meglepetés volt, hogy ilyen kidolgozott: tehát 22 percbe belesűrítették az évad lényegét szinte: Ashoka elfogja Aurrát, az ott hagyja Bobát, Boba bekerül a börtönbe. Ilyenek.
  • Maga az évad nagyon király volt. Bár lehetséges, hogy megfeledkeznek valamiről, de ez nem csak erre, hanem az első évadra is vonatkozik:

Kiket kell kiszabadítani? Vagy megszöktetni? (akik a 3. részben szerepelnek) Meg miket kell csinálni a 3. évadban, vagy a többiben, hogy passzoljon a történethez?

1. Wat Tambor

2. Kisebb Poggle

3. Boba Fett

4. Bossk

5. Assajj Ventress

6. Aurra Sing ,,életre keltése", mivel szerepel még asszem Yu. is, talán 40-ben.

7. Rex átnevezése Appo-vá, ám ez lehetetlen, így a halála, vagy áthelyezése.

8. Ashoka halála, vagy maradnak a 66-os parancsnál? Esetleg az történik, mint nálam a Közös múltban?

9. A Magna Guardok megerősödése

10. Miért klónozza Palpatine a Zillot?

11. Boba Fett hajójának, azaz Jango Fett hajójának a visszatérése, mivel tudtommal az van neki, nem egy sima Slave 1-es, hanem Jangoé. De lehet, hogy rosszul emlékszem. Különben is, Aurra elpusztította.

Nagyjából ennyi a jó, és a tevékenységek.

SPOILER!

Elárulom, én az 1., 2., 5., 8. kérdést megválaszoltam pár saját résszel.

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr571974873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása