Már megint...

 2011.03.18. 10:54

 Sziasztok!

Most képet nem teszek ki, mert nem olyan jó hír :S Torokgyulladást kaptam megint, mivel a nyáron is volt. :S Torokgyuszi + 38.9 fokos láz együtt... a láz mindig csak este jön ki, és kb reggel tűnik el. Vagyis most még nem "tűnt el", még mindig 38.4 :S

Ennyit akartam mára!

Remélem nem vírus, és ha igen, ti nem kapjátok el! :S

Üdv,

kav12

A bejegyzés trackback címe:

https://tcwirasok.blog.hu/api/trackback/id/tr542749597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

argu fisto 2011.03.18. 15:40:39

Nyugi, én is itthon fekszek egész nap az ágyban. Nekem is magas a lázam, fáj mindenem. Jobbulást!

Wilwarin · http://www.gportal.hu/elfportal 2011.03.18. 15:48:42

Jaj te szegény, JOBBULÁST!!!
Neked is argu :)

kav12 2011.03.18. 17:32:10

@Wilwarin: Köszi :)
@argu fisto: Hát, úgy látszik valami vírus, mivel egy ismerősöm, egy osztálytársam, és még egy tesóm is... Bár lehet, hogy az osztálytársamtól kaptam el, és amikor lappangott bennem, tehát még nem jöttek ki a tünetek, akkor kapták el ők is :S Tehát vigyázni kell :S De ez csak a láz része. Amúgy, amikor kiráz a hideg, megy föl a láz, amikor izzadunk, akkor lemegy. A torokgyuszit meg még mindig nem tudom, hogy hogyan csináltam :S

kav12 2011.03.18. 17:32:44

@argu fisto: Ja, és jobbulást neked is!

zilllosarkany 2011.03.18. 20:54:48

@kav12: jobbulást :D
@argu fisto: jobbulást :D
am sztem, ha otthon vagy egész nap, akk jobban ki tudod gondolni a harmadik évadod részeit, kav12, hhmm??? XD :D
remélem...
de azért gyógyuljatok meg gyorsan ;D

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.19. 11:05:42

Jobbulást! Am nézzük a jó oldalát: nem kell suliba menned, és jobb, mintha -38.4 lenne ;) De azért gyógyulj meg!

kav12 2011.03.19. 19:36:37

Köszi mindenkinek!
@SuperGalaxys: De, kell suliba mennem :S Legalábbis hétfőtől... ma meg nekünk nem volt :P És amúgy tök jó suliba járni, valamiért szeretek :Đ Meg utálok bepótolni házikat, meg tanulást :S:S:S:S:S
@zilllosarkany: Hát, ez igaz, de valahogy sose jön se ötlet, se ihlet :S (rímelt XP)

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.19. 20:28:39

@kav12: a sulibajáráshoz jegyezném meg, hogy ha télleg szeretsz akk te egy szerencsés ember vagy:D:D:D

kav12 2011.03.19. 22:02:36

@Wilde: Hát, nem épp a tanulás, vagy a tanárok miatt szeretek xĐ Ismerek még pár embert, akik szeretnek, olyan jó suliba járnak. Természetesen a társaság meg ilyenek miatt :P A tanulást én sem szeretem xĐ Ki szereti? xĐ xĐ

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.20. 13:19:06

@kav12: nah jah a társaság az fontos, de van egy két óra amin nem tok magammal mit kezdeni mer totál szétunom magam... sok olyan dolgot tanítanak manapság aminek semmi hasznát nem veszed az életbe:S:S:S

kav12 2011.03.20. 16:00:54

@Wilde: Igen, sajnos így van, közbe persze azt mondják, hogy mindennek hasznát fogod venni. Meg van egy tanár, ahol én úgy vagyok, hogy inkább írogatok mindenfélét, minthogy figyeljek, mivel nem tanít semmit, és amikor mondja, hogy doga lesz akkor ennyit mond (magyar tanár sajna, a legfontosabb tantárgyé -.-'): A görögökből fogtok írni... más tanár elmondja, hogy mire van szükség, de ő feladja a 200 oldalas TK-t... na, mindegy. Általában a doga közben előveszem a TK-t, és úgy nézem ki, mivel nem szokta nagyon észrevenni xĐ És rám pikkel... meg az egész osztályra xĐ De rám úgy, hogy egyik órán összesen három mondatot mondtam. Mikor meg sem szólaltam, rám szólt: Maradj már csöndben, és ne röhögtesd a többieket! Erre volt nekem azon az órán a LEGES LEGELSŐ mondatom: Bocsánat tanárnő, hogy beszéltem. De ez volt azon az órán a legelső xĐ Azért kértem bocsánatot, mivel már egy jó ideje csak rám szól, és unom már azt, hogy ész érveket mondok, de őt nem érdekli, hanem lekussoltat... -.-' Na, mindegy. Ez egy külön bekezdés xĐ

kav12 2011.03.20. 16:01:38

Apropó: bekezdés helyett bejegyzés

zilllosarkany 2011.03.21. 15:37:12

én is szeretek iskolába járni, van pár óra amit szeretek, de a legtöbb irtó sz@r... barátokkal szép az élet :)

SuperGalaxys · http://clonestories.blog.hu/ 2011.03.24. 06:26:38

@kav12: Remélem az említettek nem ismerik ezt a blogot még hírből sem xD

Am én is szeretnék iskolába járni, mert jók a tanáraim (többnyire), és különösebben nincs gondom a tanulással se, az egyetlen probléma az osztálytársaimmal van :S Én ötödikben kerültem ebbe az osztályba, és azóta se képesek végre befogadni, pedig én aztán nem követtem el ellenük SEMMIT. NA mindegy, ez meg az én blogomra való lenne :P

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.26. 09:40:44

MA SEASON FINALE GYEREKEK:D:D:D!!!!!!!!!!!!!!!

kav12 2011.03.26. 13:39:57

@Wilde: Húúú... várom, de nem nézem meg xĐ Én minimum az április 1-et kivárom :P Ami azt jelenti, hogy a 4-et, 3-at is, mivel 1-3-ig színjátszós táborban leszek.

kav12 2011.03.26. 13:42:11

@kav12: De lehet, hogy tovább is várok, hogy a nyári szünetben, ha TCW elvonási tüneteim lesznek, akkor nézem meg őket :Đ Mivel így túl hamar jön, és a nyári szünetben egyetlen egy rész sem lesz >< De itt, ezen a blogon lesz egy csomó :Đ Ja, és az előzővel az a baj, hogy a többiek most nézik meg, és az én véleményem később lesz :( És nem egyszerre vitatjuk meg... mind1 Szóval várok, ameddig tudok xĐ

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.26. 20:35:33

@kav12: én most nézem meg a wookie hunt-ot és am. nyári szünetre nekem az van betervezve, hogy leszedem az eddigi összes szinkronos cw részt és megnézem folyamatba:D meg közbe azt se felejtsd el, hogy nemsoká már jön a 3. évad is szinkronosba szal lesz utánpótlás:D:D:D...

kav12 2011.03.26. 21:57:06

@Wilde: Tudom, hogy lesz, de nem örökké :P Bár ott leszneka trailerek, stb... de én is valami ilyesmit terveztem, hogy az eddigiek, csak utána nézném meg az évadzárót, vagy szinkronosan megvárnám xĐ

Wilde · http://wilde.blog.hu/ 2011.03.27. 10:54:51

@kav12: hát igen ugyis mire megnézed az 1-2. évadot, kb. akk fog a 3. évad is nyár vége fele befejeződni... bár némely szinkronhanggal én nem vagyok különösen kibékülve, persze jobb magyar nyelven hallgatni, de az angol mellett meg az szól, hogy nyelvgyakorlásnak sem rossz és még szórakozol is;) én már az utóbbi időben mindig csakis felirat nélkül, "natúr" nézem meg a részeket...
süti beállítások módosítása